Advies gevraagd: IWC ingenieur AMG- Breitling Aerspace EVO - Grand Seiko of The Citizen

Ik ben niet echt kieskeurig :joy:

3 likes

Is het deze?

Ik neig ook naar Grand Seiko of The Citizen.

Breitling ook een zwak voor.

Succes met de keuze.

Dat vermoedde ik al. :stuck_out_tongue_winking_eye:

• kolossaal - 43mm diameter, 52mm L2L, 22mm aanzet
  • joekel van een onsubtiele bezel
  • joekels van puisten OP die bezel
  • joekels van glimmende indices
  • niet één maar twéé LCD schermen

Ik kan me niet veel gelegenheden inbeelden waar ik deze wél zou vinden passen buiten een nachtje zwaar doorzakken in een Thaise badplaats. Veronderstellende dat ik polsen zou hebben van 20+ centimeter wat verre van het geval is.

Maar gelukkig mogen smaken verschillen :smile:

2 likes

Dan zou ik kiezen voor The Citizen of GS

The Citizen of GS…

Iemand met smaak neemt uiteraard een Breitling. En dan mag je ook meedoen bij het leukste café van HF :rofl:

Ik zeg doen 🫵🏻

1 like

Maar met een GS heb je uiteraard ook smaak :laughing:

1 like

Breitling natuurlijk duhuh, daar hoef je toch niet zolang over na te denken😉

1 like

Als Breitling fan zou ik altijd de Aerospace zeggen, maar als jij echt een Mercedes liefhebber bent is de Ingenieur natuurlijk ook een perfecte keuze. Mijn advies ga hier en daar eens wat passen en koop op je gevoel…

1 like

Bedankt voor jullie antwoorden.

Het was een bewuste keuze om mijn voorkeuren niet te specifiek aan te geven.
Dit geeft dan de kans op een objectief antwoord, helaas is dit maar te delen geslaagd.
Mijn verwachting was dat er meer forumleden zou zijn die als eerder een wel overwogen keuze hadden gemaakt op deels, een onderbouwde mening (dus feiten) en natuurlijk ook subjectief voor de schoonheid.
Echter de discussie/antwoorden heeft mij wel inzicht gegeven om mee te nemen in mijn keuze, die ik wel overwogen willen nemen.

1 like