Deze zijn ook van de Chinees, ik wil graag deze omdat de kwaliteit heel goed is en ze heerlijk dragen. Volgend probleem is dat 2 horloges een 24mm bandje nodig hebben en de andere 22mm. Ik wil alleen graag weten welke kleur bij welk horloge kan.
Match de kleuren die je ziet op je horloge. Neem dat als uitgangspunt, niet het aanbod bandjes.
Zoek eens op complimentaire kleuren, om meer te leren over kleurgebruik. Zo versterkt het donkergroene bandje de koperkleurige drukker op de Fossil. Dus dat is een match, wat mij betreft.
Dat linker horloge vraagt om iets met de gele (?) kleur van de wijzer. Of helemaal zwart. Groen kan, maar zou ik zelf niet kiezen.
Ik draag al jaren goedkope grijs-zwarte Nato straps, maar deze ogen niet zo fraai. Teveel zwarte draad door het grijs? Het oogt te grof, de maat is ook al grof namelijk. De horloges zijn ook grof. Ik zou voor iets verfijnders gaan.
Fossil het eerste horloge gewoon zo laten met bandje wat erop zit. zwart met blauw.
Fossil nr 2 zwart met de witte streep erop doen .
Diesel lijkt me het mooiste met de groene met gele streep.
Het groen is wel anders van kleur maar het geel is je secondewijzer.
Dus kan allebei in mijn ogen
En je kunt ze dan natuurlijk ook switchen want je hebt ze dan toch allebei in je bezit.
Dan doe je daar een zwarte met de witte streep op nr 2 bij de afbeeldingen.
Of je gaat naar een winkel met je horloges en zoekt daar wat uit dan kan je het direct zien en heb je vaak meer uitzoek wat betreft de kleuren.
Ik heb nog een grijze en groen gele maar die zijn 20 mm.
Mag je zo hebben want ik ben geen nato drager maar die zijn uit 1 stuk dat wel.