RW_
10 mei 2014 om 15:42
1
Hallo Horloge vrienden,
Aangezien ik mijn zinnen op een ander horloge heb gezet, zullen er 1 of 2 horloges moeten wijken.
Omdat ik zelf niet echt kan kiezen… Graag jullie advies welke er zou moeten vertrekken en waarom?
Het betreft een Avenger Seawolf A73390, Super Avenger A13370 en een B1 A78362
Alvast bedankt voor het meedenken en voor jullie mening(tu)
Ik zou de Super Avenger wegdoen, maar dat is omdat ik subdials die dezelfde kleur van de wijzerplaat hebben mooier vind.
Maar goed dat is puur op de looks. Ken de specs niet. Ik draag een superocean 42 limited blue.
Super fijn horloge, maar met een moderne twist.
Welke levert het meeste op? Die wegdoen.
LUWE
10 mei 2014 om 21:15
4
Vraag is ook, wat komt er voor in de plaats?
Zou zelf ook de Super Avenger verkopen… Die andere bevallen me beter!
Alleen de B1 vind ik mooi, de andere twee zijn te Breitling…
RW_
10 mei 2014 om 23:02
6
Hoi Luuk,
Ik heb een DSSD ref. 116660 op het oog.
Groet,
Erik
Ik vind de Super Avenger juist errugh mooi, superdikke Breitling. Maar de Rolex die je op het oog hebt is ook geen kleintje.
Ik zou in het geval dat je die Rolex DSSD koopt, de twee avengers wegdoen. De B1 is tenminste écht wat ánders…
Just my 2 cents maar ik zeg altijd maar zo: de antwoorden zijn altijd al aanwezig.
Dus vertel op: wat ga je doen?
moeilijke,
Komt een grote klok voor terug dus storingsreactie zou zeggen Super Avenger weg
bovendien vindt ik de dial van de seawolf mooier.
Seawolf voelt gevoelsmatig alleen wel een stapje terug van de super (vraag me niet waarom)
B1 is Quatz en en vrij druk/bling, zeker op staal voor mij te… (al lijkt de jouwe gematteerd). En dat is beide niet echt mijn ding.
Het zou bij mij denk ik toch de B1 of de super avenger worden (afhankelijk van hoeveel funds je nodig hebt voor je nieuwe klok…)
RW_
12 mei 2014 om 14:11
10
Alvast bedankt voor jullie reacties…Ik ben er nog steeds niet uit… een ieder heeft zijn eigen charme. Dus tja…van welke ik afscheid ga nemen, moeilijk heel erg moeilijk! Help s.v.p…
Als een rationele keuze te moeilijk is, wordt het toch iene-miene-mutte vrees ik.
ik hou v staal en zou dan de seawolf houden. tenminste, als ie je staat met staal. mn emergency2 staat me beter op leer.