Nou vindt ik horloge helemaal geweldig en al.
Alleen mijn vrouw draagt geen horloge meer. Omdat ze geen analoge klok kan kijken. En het is haar al een paar x overkomen dat er aan haar de tijd is gevraagd omdat ze een horloge droeg. Maar ze het niet wist. Daarom draagt ze geen horloge meer.
Nu zoek ik eigenlijk voor mijn vrouw een horloge welke zowel analoog alsook digitaal de tijd toont. Ik weet dat ze bestaan. Heb ze bij Casio gezien alleen is dat 40mm. En mijn vrouw heeft behoorlijk smalle polsen. Dus dat is veel te groot ben ik bang.
Lang verhaal kort.
Gezocht Horloge zowel analoog alsook digitaal. Kleine maat ivm smalle polsen
Andere optie is ook uitleg over analoog horloge aflezen en dan zijn er nog 1000 opties waar dit forum vol van staat maar ik denk dat er een reden is je ook de ana/digitale optie vraagt
Aha zo. Het is inderdaad niet bedoelt om 1 via het forum weten te bemachtigen. Maar meer welke opties zijn er ik te kopen. Waar ik het dan koop zie ik dan wel
Begrijp ik, alleen is dan het digitale gedeelte meestal weer kleiner.
De Casio AQ-230 zoals @junior voorstelde lijkt me dan een mooi horloge. In veel kleuren verkrijgbaar en ook te dragen met een mooi lederen bandje. Vraag maar aan @Knutselkoning
Je zou ook op google kunnen zoeken naar digi/ana (of ana/digi) watches. Dan krijg je van meerdere merken die dit soort modellen voert, horloges te zien die zowel digitaal als analoog zijn.
Een lid met de “status” Trustlevel-1. Dat is elk nieuw lid minimaal 1 jaar lang. Het heeft niets met vertrouwen te maken maar het is gewoon een forum dingetje. Zolang je TL-1 bent mag je niets te koop vragen of aanbieden, advies vragen mag wel. Daarom was je topic titel aangepast.
Als je een jaar actief meedoet op dit forum krijg je de (door sommigen) felbegeerde TL-2 of TL-3 status, afhankelijk van hoe actief je hier bent. Hoe hoger het Trustlevel, des te meer rechten heb je en vanaf TL-3 ook wat moderator plichten. Uiteindelijk heb je ook nog enkele echte moderators, dat zijn de opperbazen.