Advies gevraagd over aanschaf Steinhart nav b chrono 44mm

TL3 ??? Ikke niet snap

Ik gaf al eerder aan dat ik deze TOP klok al in 2010 heb aangeschaft. Gebruik 'm dagelijks en met veel plezier.
Misschien nog een tip: ik had 'm origineel met zoā€™n lederen band met vlindersluiting. Erg prettig. Daarna heb ik er nog een stalen band bij gekocht bij Steinhart. De achterzijde van mijn horloge is gesloten met inscriptie van een vliegtuig (F 27?). Ik ga er binnenkort nog een glazen achterkant voor kopen, gewoon als accessoire. Volgens mij wordt dit model nu standaard geleverd met glazen achterkant.

En hij is besteld, de Steinhart nav b chrono in 44mm utivoering.
Met zwarte piloten band in plaats van de bruine.
En nog een Rios vintage 1931 chesterfield Cognac 22mm band erbij besteld en van Steinhart een bijpassende 22mm vlindersluiting.
En ook meteen twee Maratac Nato straps, Ten en Olive Drab Green uit Amerika laten komen (waarom is dat spul hier nergens te koop?).

En nu maar afwachten wat het eerste binnen isā€¦

2 likes

Goeie keuze! 44mm zal zalig zittenā€¦ Mijn 44 zit super.

Heb hem op titanium: heerlijke klok en goed afleesbaar!
Goede keuze.

Afgelopen vrijdag was ik iets gefrustreerd geraakt in mijn zoektocht nasr iets anders toen ik me bedacht dat een Nav-B Chrono de honger, in ieder geval tijdelijk, ook zou kunnen stillen.

Vandaag met de post. I like it :heart_eyes:

2 likes

Nice. ā€¦
Wat voor bandje is dat op de foto?

Zeer fraai bandje, origineel steinhart! Maar zie hem niet in de shop nu.

Nieuw gekocht of tweedehands?
Wanneer nieuw, wat heb je dan bij de bestelling doorgegeven wat je voor bandje wou?

1 like

Uhm als ik wist wat voor bandje het was vertelde ik het je meteen :stuck_out_tongue_winking_eye:

mooi, mijn interesse gaat naar de DLC chrono maar als ik deze zie begin ik toch te twijfelen!
Over de kwaliteit van Steinhart hoor ik trouwens enkel goeds.

:confused: zie mijn post ā€œwhy meā€

Ik zou dan in ieder geval naar een 2e handse uitkijken, zijn voor rond de ā‚¬ 600,- in mooie staat te krijgen. Kijk maar eens rond op bv. uhrforum punt de
Heb deze ook gehad en het is een super klokkie hoor!
Jouw band keuze zou ook de mijne zijn. Mooie combo.
Het is dan wel een jong merk met weinig historie maar aan de ander kant van welk merk krijg je antwoord van de directeur zelf als je een mail stuurt.
Of kun jij 'm te spreken krijgen in zijn bedrijf in Augsburg. Dat vind ik toch ook wel iets hebben.
Ik ben daarom en vanwege de kwaliteit van de horloges ook een Steinhart fan.

Goede keuze, mooie klok