Advies gevraagd over vervangen glas

Wie o wie…hij loopt nog wel keurig binnen COSC.

THANKS Jeroen

Reparatie kost meer dan de hele klok, weggooien dus. :grin::wink:
Fraaie crash trouwens, hoe heb je dat gefikst?

Geen idee, hij lag ineens zo op de tafel. Maar bedankt voor je reactie!

Dan zijn het waarschijnlijk kaboutertjes geweest :wink:

Ik heb ooit een neefje een Weide horloge cadeau gedaan en een half jaar later hij had ook ineens zomaar het glas kapot terwijl het horloge ergens lag. Ik nam zijn verhaal een beetje met een korreltje zout, maar dit klinkt hetzelfde. Misschien Chinese kwaliteit glas en wat temperatuurverschillen ofzo?

Dat zag er zo uit:

Ik vermoed hetzelfde…Thanks

1 like

Vraagje: waarom is het glas vervangen van dit horloge zo’n dure operatie?

Ziet eruit als een “event”. Hamertje-tik op lachwekkend slecht Chinees apparaatje?

Shit Hans jij mag niet meer raden. Sorrry HF wad een zondagsgeintje :clock3::clock9::clock10::clock6::clock4:

Ah een heuse trol :smile_cat:

1 like

Een weloverwogen poets!

1 like

Vers gebakken

Ik vind dat dit horloge op passende wijze is gerepareerd. Een klap met de hamer en je bent er van af.

1 like

Ach ja er lag nog wat onedel spul in de box. All it took was a hammer😂

… en met de meeste trollen is het niet goed afgelopen…

En de gein: hij liep niet, dead on arrival, en na de corrigerende tik begint dat ding ineens te tikken! En nog werkende lume overal ook. Nou ja…

Mijn schoonvader kocht hem voor €10 op marktplaats en dat bleek weggegooid. Jeroen en ik hebben er nu wel lol aan gehad tenminste.

Dit is het moment dat Frans Bauer binnenloopt, toch?

2 likes

Zucht

Check even waar de inhoud van je eigen garderobe zoal vervaardigd is man!

2 likes

Nee serieus. Ineens liep dat kreng!

Ok, i had het iets anders kunnen verwoorden, maar het ging hier over een horloge van een goedkoop Chinees merk, dus zit daar een goedkoop Chinees glaasje in, en die zijn niet van geweldige kwaliteit.
Ik heb zelf een redelijk aantal Chinese horloges in verschillende prijsklassen dus ik weet uit eigen ervaring wat er allemaal vandaan komt.En ja, ik weet ook dat er in de nodige “Swiss Made” horloges Chniese onderdelen zitten.

3 likes