Na deze woorden wil ik wel het dubbele betalen, alleen weet iedereen dat er een Han is daar in Twente en daar kan ik toch niet aan tippen
Fan van Jack Reacher?
Hou op hoor, straks koop ík hem nog
Een echte man geeft geen moer om wat die andere kinkels van ‘m denken, al draagt ie een blik tonijn qua horloge.
Dat terzijde vind ik 4,4k voor een ‘83 DJ best wel buitensporig veel.
@TS, het chrono24 exemplaar ziet er niet slecht uit maar ik idd best wat rek op de band, en ik zou de lume UV verifieren want ik vind de bolletjes best groot uitvallen… zou wel eens een relume kunnen zijn…
Dat is het Instagramvraagprijsje hè, die geldt ook niet voor hier. Voor jou maak ik een speciaal prijsje Andy, ik ben alleen bang dat je dan nog wat hoger uitkomt .
“Lijkt”? Dat bolletje mist met zekerheid…
Gelukkig heb ik geen nood aan 4 tot 5k uitgeven aan een horloge dat A) de markt overspoelt en niet bepaald zeldzaam kan genoemd worden, en B) op geen enkele manier bijzonder of onderscheidend genoeg is om die prijs te rechtvaardigen.
Begin dit jaar ook overwogen om ook iets te kopen bij deze verkoper uit Litouwen, maar toch gekozen voor een verkoper in Nederland ivm persoonlijk willen inspecteren. Deze Litouwer verkoopt in ieder geval veel stalen Rolex en sommige exemplaren die hij op Chrono heeft staan veilt hij (tegelijkertijd) via Catawiki. Daar zou je ook nog op kunnen gokken; ik heb 2 x een 1501 uiteindelijk voor minder zien gaan dan zijn vraagprijs op Chrono. Als je toch overweegt om online te kopen dan zou ik betere foto’s vragen, vooral van de plaats / lume en de lugs (whatsup rechtsboven?).
Of wat kost een retourtje Vilnius tegenwoordig? Leuk stadje hoor.
Ja, ik kwam hem ook tegen op catawiki, maar met de kosten erbij zit ik al op dezelfde prijs. Wat valt je op aan de lugs?