Advies gevraagd rolex op chrono

Beste forumleden,

Nu ben ik normaal een stille meelezer, dit tot teleurstelling van @Dao. Zijn balls of steel hoor ik weleens zachtjes door het kantoor tikken.

Echter heb ik nu een vraag en jullie expertise nodig, ik ben al langere tijd op zoek naar een rolex uit mijn geboortejaar. (1983) Via Chrono24 heb ik contact met Swissonly over onderstaande 16014. Wat is jullie mening over deze rolex/verkoper.

Ik hoor het graag.

2 likes

Gaat om deze:

1 like

Klopt

Band zit iig een hoop rek op. De rest laat ik over aan de experts.

Mocht de boel kloppen, is de prijs niet hoog.

De band willen ze aanpassen want ik heb idd aangegeven dat er teveel rek op zit

Hij is prachtig, een van de mooiste
Prijs lijkt ok. Over bracelets weet ik niet veel.
Deze zou bij mij gelijk op leer gaan.
Mooie croco of hagedis !

Zijn mooie horloges, zou ze wel op de originele band houden , succes.
Kom deze verkoper vaak op catawiki tegen.

1 like

Han bied er ook een aan en die ziet er beter uit…
Zou voor die gaan

1 like

Heftig dit. Ik verkoop voor een maatje een 16014 met linnen wijzerplaat… uit 1983.

Wel een andere prijs. Dus als je voor het koopje wil gaan ontvang ik liever geen pb. Ik heb net zo’n goede ochtend, dat wil ik graag nog even houden.

Remco heeft mijn nummer wel.

2 likes

Als je deze koopt moet hij wel helemaal uit Litouwen komen. Ik zou die verzending persoonlijk niet aandurven voor een horloge met deze prijs.

3 likes

Dan zal ik je ochtend niet verpesten :slight_smile:

1 like

Ah. Het is geen lowballer, maar een slowballer. Ik vind het allemaal priem hoor, je mag een bod doen via pb :sunglasses:

Degene die ik verkoop terzijde, je bent op zoek naar een Rolex uit je geboortejaar. Hence, als je hem vindt gaat hij nooit meer weg.

Dan moet je toch niet op zoek gaan naar een koopje, maar naar de beste mogelijk?

7 likes

Ik ben onder de indruk. Inspelen op emotie, top.

Kruip uit je lab en ga ervoor.

5 likes

:joy:

In de sales werken is met een kop koffie voor je en je snikkel uut de box dom lullen. Ik ben het vak van @cdg aan het leren in de avonduren.

Niet iedereen kan researchen Metin, de wereld heeft mij nodig.

1 like

Ik hoop onderstaande quote eens naar cdg geslingerd… Leer er van. :wink:

2 likes

Begint een soort LinkedIn te worden hier. :joy:

2 likes

@HanDavinci heb je je voorbereid op het onderdeel van vanavond? ā€˜Penetreren kan je leren’ over marktpenetratie.

Sommige klanten willen gewoon met een goed gevoel en pijn in den bibs weer naar huis. Dat is platte sales.
Ik moet voor complexe vraagstukken de oplossing verkopen. Dat is een ander verhaal.

Beide kunnen erg leuk zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je vergeet erbij te melden dat dat de momenten zijn die je door de dag heen helpen :ok_hand:t2:

Herinner me eraan dat ik de facturen voortaan na laat tellen.

Prachtig ding man! Geen verstand van de waarde enz maar het model is erg mooi.

Pas op @Dennis24, Han is zo smooth, voor je het weet koop je hem en draag je hem met een andere wijzerplaat en een tijgerprint nato.

2 likes

Die krijg je er gratis bij, net zoals het complimentaire doosje Haribo Starmix.

Je mag ook een andere strap uit het da Vinci assortiment kiezen om jouw pols te sieren:

Anyway, met een DJ om de pols ben je klaar voor succes. Van beach to boardroom, er zal geen situatie meer zijn waar jij niet op voorbereid bent.

Wanneer je als een alfaman over je afdeling slentert zul je in je ooghoek collega’s naar elkaar toe zien buigen en die fluisteren zachtjes: ā€˜Oh kijk…daar loopt @Dennis24, wat een stijltjevolle man is het toch’.

Vrouwen willen je en mannen willen je zijn. Maar…geen zorgen, je went er zo aan :nail_care:t2:.

Leg ik het er te dik bovenop…of is het precies goed zo @cdg?

5 likes

Het ligt er zeker niet te dik bovenop!
Sommigen zullen er wat van vinden, maar bij @Dennis24 knaagt het al.
ā€œHet is m’n geboorte horloge, dit is een blijver.ā€ En ā€œin de loop van de jaren zullen er gebruikssporen op komen, hoe mooi als die allemaal van mij zelf zijnā€

Ik ben trots op je Han.

1 like