Nu ben ik normaal een stille meelezer, dit tot teleurstelling van @Dao. Zijn balls of steel hoor ik weleens zachtjes door het kantoor tikken.
Echter heb ik nu een vraag en jullie expertise nodig, ik ben al langere tijd op zoek naar een rolex uit mijn geboortejaar. (1983) Via Chrono24 heb ik contact met Swissonly over onderstaande 16014. Wat is jullie mening over deze rolex/verkoper.
Wel een andere prijs. Dus als je voor het koopje wil gaan ontvang ik liever geen pb. Ik heb net zoān goede ochtend, dat wil ik graag nog even houden.
@HanDavinci heb je je voorbereid op het onderdeel van vanavond? āPenetreren kan je lerenā over marktpenetratie.
Sommige klanten willen gewoon met een goed gevoel en pijn in den bibs weer naar huis. Dat is platte sales.
Ik moet voor complexe vraagstukken de oplossing verkopen. Dat is een ander verhaal.
Anyway, met een DJ om de pols ben je klaar voor succes. Van beach to boardroom, er zal geen situatie meer zijn waar jij niet op voorbereid bent.
Wanneer je als een alfaman over je afdeling slentert zul je in je ooghoek collegaās naar elkaar toe zien buigen en die fluisteren zachtjes: āOh kijkā¦daar loopt @Dennis24, wat een stijltjevolle man is het tochā.
Het ligt er zeker niet te dik bovenop!
Sommigen zullen er wat van vinden, maar bij @Dennis24 knaagt het al.
āHet is mān geboorte horloge, dit is een blijver.ā En āin de loop van de jaren zullen er gebruikssporen op komen, hoe mooi als die allemaal van mij zelf zijnā