Advies gevraagd: Sportief dresser-achtig horloge max €500,-

Mooi horloge maar niet wat ik zoek voor deze gelegenheid. In de duikers ben ik voor nu voorzien.

1 like

Ik zat aan de presage cocktail time automaat, tijdloos geen Romeinse cijfers en datum te denken op leer, maar genoeg keuze denk ik.
Succes met je zoektocht.

4 likes

Seiko SRPE41J1, volgens mij de mooiste wijzerplaat onder de €500.

2 likes

Lekkere actie :joy:

2 likes

Helaas mission failed :man_facepalming::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Klopt is de Hojicha en de Matcha is nog sportiever met de groene plaat :smile:

2 likes

Heel goed zoeken en misschien vind je een (tweedehands) Fuyugeshiki… :slight_smile:

4 likes

Edit: ik zie dat ik je wensen niet goed heb gelezen. Misschien voor een volgende aankoop dan :joy:

1 like

Ik zou het automaat deel laten vervallen. Onder de 500,- heb je met quartz een veel beter uurwerk in die prijs categorie, en minder onderhoud en meer gemak. En dan heb je de prachtige Tissot PRX die precies voldoet aan de sportief dresser eis en ruim onder budget !

2 likes

Mompelt…automaat…saffier…Swiss Made…Chronometer…40mm…€464,xx :wink:

2 likes

Heel mooi maar helaas nog niet bij een nl juwelier gezien…. :frowning:

1 like

Je weet waar je hem mag passen…je koopt nergens een beter horloge vwb specs dan deze voor dat geld.
En NEE de mijne is niet te koop :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

111 winkels volgens hun site…

https://winkel.tissotwatches.com/search?countries[]=NL

2 likes

Je mist wat…wij hebben het over een Certina COSC.
Zie post2 van dit topic.

2 likes

Geen punt… :upside_down_face:

1 like

Mag een zgan, paar weekjes oude, ook? Of per se nieuw bij de juwelier?

5 likes

Mijn ouders willen het horloge nieuw bij de juwelier aanschaffen. Zij zijn wat ouderwetser of traditioneler daarin.

1 like

Vandaag hebben we een aantal juweliers bezocht en een aantal horloges kunnen passen.
Een stel juweliers in Enschede bezocht (waarbij we bij 1 wel zo raar behandeld werden) maar geslaagd in ons “eigen” Winterswijk.

De merken Certina en Mido blijf ik volgen. Daar zitten hele mooie uurwerken tussen maar voor deze situatie boven budget.

Uiteindelijk toch op een pressage gekomen. De grote kroon valt in het echt toch heel erg mee.

Nu nog twee maandjes wachten tot mijn verjaardag…

Allen bedankt voor het meedenken in de inspiratie!

En wat is het leven zonder plaatjes:

18 likes

Alvast gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooie keuze! Geniet ervan!

1 like