Advies gevraagd: Toffe fieldwatch voor de collectie

Het hoeft helemaal niet duur te zijn maar wel functioneel.

2 likes

Ik ook! Rood zal het goed staan.

Ik ben wat dat betreft sowieso een nerd… ik zit er dagelijks veel te vaak naar te staren.

binnenkort ga ik toch ook maar eens voor de metalen band. die lijkt me ook heel gaaf.

maar goed… het begint een beetje een off-topic te worden :rofl:.

Vertex M100! de absolute topper onder de fieldwatches… zoek niet verder :wink:

1 like

Kwam deze vorig jaar op Youtube tegen; geen ervaring mee maar vond 'm wel kek:

3 likes

Toevallig :+1:.

Haha…… nee…… ik ben OOK benieuwd naar jouw bandje op jouw horloge :rofl:. Ik hoop op foto’s.

2 likes

Christopher Ward Sandhurst

4 likes

:thinking:

1 like

Scherp, titanium natuurlijk :smiley:

1 like

Als je echt een military fieldwatch wil voor kleine polsen: een van de OG’s is toch wel de CWC Mellor 72.

Heeft zo z’n charmante drawbacks (zoals fixed lugs zodat je aangewezen bent op NATO’s etc.), maar het is wel origineel zoals het bedoeld is.

1 like

Gek he Munkel, heb zo’n vermoeden dat je Rolex wel een goed merk vindt voor een redelijke prijs :rofl: :rofl:. Zal je ff een pb sturen met 3 foto’s van hele dure horloges waar Rolex niet tegen op kan, wellicht iets voor jou. Zijn alleen heel moeilijk te kopen i.v.m zeldzaamheid. En die plaats ik hier niet op het HF, veel te duur :grin:

1 like

2 likes

Deze Nivada Grenchen Super Antarctic kocht ik nog niet zo lang geleden als field watch. Een historisch horloge, 38 mm, 12 mm dik, automaat, kristalglas, 100 meter waterdicht. Ik vind het een hartstikke gaaf ding en wissel die af met mijn Smiths Navigator. Kost bij de fabriek in Zwitserland 750 Dollars; dat is ex invoer en btw. Komt dus ruim 20% bij aan kosten, maar dan heb je ook wat. Een aanrader; ik ben er erg blij mee. :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Succes met de zoektocht! :+1:

3 likes

Dank je voor het delen, ik snap dat je deze niet in het openbaar deelt, wat een pracht exemplaren.

1 like

Haha, ik vind geen enkel horloge duizenden euro’s waard. Dat wil niet zeggen dat ik Rolex niet mooi vind, ik vind het prachtig( het mooiste horloge merk). Alleen ze kosten zo veel geld haha.

1 like

Saffier, 39mm, titanium, WR200m en radio-controlled:

2 likes

Niet verder vertellen he, anders moet ik nog een kluis erbij nemen :wink:

Toen ik de topic titel zag moest ik gelijk aan de Tudor ranger denken. Volgens mij best een aardige field watch met goede Specs.

1 like

Ideale Fieldwatch, niet te duur wel premium kwaliteit. Hij staat al in je top 2 … dus waarom wachten :wink:

1 like