Kleinere PO’s zijn inderdaad wel een beetje “tonnetjes”. Weet niet hoe het met de 43.5 zit, nooit in de hand gehad
Dat valt reuze mee bij de 43,5 mm. De verhoudingen vond ik prima. Het enige nadeel is dat de PO 43,5 nog steeds top zwaar draagt. Dat was voor mij reden genoeg om de PO 43,5 weg te doen.
Dan voor de Titanium versie gaan. Lager gewicht dus waarschijnlijk minder topzwaar.
Erg mooi maar vond ik iets te duur. Dan wel de 45,5 mm Grade 5 titanium
Je zit dan inderdaad al op zo’n beetje het dubbele van het budget van de topicstarter
Plaatje dan maar
Stond wel lang op m’n lijstje, mooie dikte, maar helaas geen titanium band bij te verkrijgen.
Prachtig, wel wat aan de dikke kant. Prijsplafond is flexibel
Het die heb ik toevallig allemaal te koop zien staan op ten2two.nl. Handig om ze allemaal te kunnen vergelijken voordat men koopt!
En dit draagt ook geweldig en is niet top zwaar. In dit geval grade 2 titanium maar dat mag de pret niet drukken ;-).
Wat vind je ervan? Is het (voor jou) de ultieme tool/duiker?
Bijna, hij mocht wat mij betreft nog iets platter zijn. 12mm zou mooi zijn ;-).
Dat geldt niet voor alles. Maar in dit geval wel, vind ik dan.
Dat lijkt me eerder een Tudor caliber
Ik denk dat het de vorm (en de perfecte maat) van de kast en lugs is, die gewoon heel mooi om de pols sluit(en) en dan is er ook nog die goed weggewerkte kroon. Ik hoor het van veel 1521-dragers, hoor: draagt gewoon super comfortabel. Wat zeggen jullie, @junior en @pasd?
Kenissi
Dat is grotendeels van Tudor/Rolex
Tja, je hebt het al voor mij opgeschreven.
Exact dit!
Ik heb al best wel wat toolwatches/duikers om de pols gehad van Seiko, Sinn, Tudor tot Rolex en nog veel wat daartussen zit. Ook Squale dus. Op deze ‘Von Büren kast’, die van de 1521, is hélemaal niks aan te merken: … it fits like a glove!
Oh enne, lekkere vintage vibe. Vind ik.

I’m with stupid …
Maar ûh, je kan ook gewoon €3~4k uitgeven voor iets anders hoor.
Vind je het storend? Mijn Sinn was 15mm en dat was mmmwa, kreeg die niet onder m’n blouse.
Tudor all-day every-day