Je geld laten terugstorten, en dan op zoek gaan naar een kroon die origineel is voor dit model. Kun je wss nog wat geld in je zak steken. Verder, het is geen vintage Rolex, dus met de waardevermindering met deze kroon, zal het wel meevallen. Zeker met de documentatie van Seiko erbij.
Met alle vintage is niet origineel waarde vermindering.
Het zal niet direct om duizenden euros gaan⦠das waar.
Geld terug. Horloge verkopen of donor kopen⦠meer kan je niet doen.
Titanium? Misschien Arie vragen een kroon te makenā¦
Dat kan wel zijn, maar ik denk dat met deze kroon dat wel zal meevallen
Mwah. Verkeerd is verkeerd. Ondanks dat het door Seiko gedaan is blijft het verkeerd.
Verkeerd is groot woord. Service onderdeel omdat t origineel er niet meer is. Veel merken hebben ānatuurlijkā niet eeuwig voorraad op legacy
Je geld laten terugstorten, en dan op zoek gaan naar een kroon die origineel is voor dit model. Kun je wss nog wat geld in je zak steken. Verder, het is geen vintage Rolex, dus met de waardevermindering met deze kroon, zal het wel meevallen. Zeker met de documentatie van Seiko erbij.
kroon los zijn spijtig genoeg niet meer te vinden dit model was JDM only bij mijn weet en niet zoveel verkocht, wel heb ik gezien dat:
5M45-6A70
5M45-6A60
ook dezelfde kroon hebben, maar die gaan ook wel 450+(zonder douane) verwacht ik. En de 5M45-6A60 nog meer aangezien het limited is.
Verkeerd is groot woord. Service onderdeel omdat t origineel er niet meer is. Veel merken hebben ānatuurlijkā niet eeuwig voorraad op legacy
moesten ze de vervangen onderdelen gewoon meegeven was er niets aan de hand. ik weet dat dit bij rolex niet gedaan word voor valsheid te voorkomen. Maar bij mijn longines kreeg ik de oude kroon gewoon meeā¦
Jep. Eens.
Misschien heeft Seiko bij het onderhoud van het horloge de kroon vervangen omdat de originele versleten was maar dan hadden ze ook alleen de kroonden kunnen vervangen en niet de hele kroon. Dus dat is behoorlijk balen ja. Sterkte en veel succes.
Even een update hierover:
Vandaag kreeg ik plots telefoon van iemand bij seiko zelf, deze zitten zelf verveeld met de zaak omdat er bij hun fouten zijn gebeurd.
Normaal moest de originele kroon terug geleverd zijn en moest er blijkbaar gevraagd worden aan mij of ik er okƩ met was. Geen van beide was gebeurd natuurlijk.
Nu gaan we kijken wat er te regelen valt.