Zoals iedereen hier wel weet dat na uren, dagen en weken obsessief zoeken naar je volgende NA er een beetje een leegte achterblijft als je uiteindelijk hebt gevonden wat je zocht. Dat zoeken is wel errug verslavend.
Zo ook bij mij. Na de aanschaf van mijn Hydroconquest heb ik nu een opdracht gekregen waar ik echt heel veel moeite voor moet doen. Tot op het punt dat ik alweer jullie HF’er advies moet vragen. Bij voorbaat mijn excuses. Maar als ik dit niet doe dan slaap ik niet genoeg en mijn werk lijdt al genoeg onder mijn verslaving
Situatie: In onze vriendengroep is er iemand die net jarig is geweest maar nog geen horloges draagt. Hij is horloge gek maar hij kan de keus gewoon niet maken. Zijn voorkeur gaat een beetje naar Oris pro pilot X in grijs.
Dus een beetje simpel elegant en onder de radar. En je raadt het al, grijs en antraciet is wel de voorkeur.
Hij heeft het geld wel, alleen op een of andere manier koopt hij gewoon niets. Hij heeft het er dus altijd over, zit altijd maar fotos te kijken etc etc. Om gek van te worden.
Dus wij als vriendengroep dachten ok, laten we hem dan maar voor zijn verjaardag een horloge geven. Niet te duur, maar wel iets wat de passie kan aanwakkeren. Zodat hij misschien eindelijk over de streep getrokken word om zijn “grail” aan te schaffen. (Beetje net als je eerste tattoo… Na de eerste wil je meer en meer en meer.)
Ik zoek dus een gateway-drug-horloge. Iedereen weet wel wat ik bedoel
Iemand een advies voor max 200 euro? Mag iets meer zijn (kan altijd kortingen vinden. Maar 't moet wel leuk blijven. Als hij er niets mee doet dan wil ik niet dat het een te duur horloge is. Zou zonde zijn.
Haha ik zag je naam staan en dacht oh nee TagEd hij zal toch niet met de caliber 5 komen ( wel een mooie optie alleen veel te duur) maar ben aangenaam verrast ! Alleen ik heb de blauwe en die vind hij he le maal niets. (Snap ik zelf ook niet haha )
Als je niets tegen homages hebt, een San Martin wellicht? De Tudor BB36 homage is wat buiten budget rond de 300, maar hun Explorer 1016 en Ranger homages zullen nog te rekken zijn.
Nou hij is een groot fan van de ranger ja . Het probleem is dat ik niet zo van de hommages ben, en die zal hij ook niet dragen gok ik. Maar wel goede suggestie
Veel toffe aanraders. Ik ben wel gecharmeerd van de nieuwe GMT’s en fliegers van Timex, wel quartz (als dat een probleem is), maar wel super tof voor heel weinig geld.