ja mij ook niet maar probeer hem dus ergens te vinden. tot nu tod nog niet nieuw gevonden in DK.
Ja, da’s natuurlijk sowieso een goeie keuze! Maar ik had wel ingeschat dat die qua prijs net even geen optie meer zou zijn.
Ik vind het schandalig!
Maar goed, succes met het aan een horloge helpen van die vriend!
Hou je op de hoogte
Ok Denk dat ik eruit ben, ik ga voor OF de SNSX79 of the SNSX73 omdat dat toch wat meer neigt naar de bb36.
Alleen nu wil ik er een aftermarket bracelet op zetten. Geeft toch wat meer luxe gevoel. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Strapcode heeft niets, en op Monsterwatch vind ik ook geen opties. Ben beetje op amazon en ebay aan het kijken maar ik kan niet echt goed spul vinden. Wie o wie
Al eens bij revolo gekeken?
Wel wat boven je budget, maar je hebt dan wel een uniek horloge. En Nederlands bovendien…
https://www.revolo-watches.com/nl
Heb zelf deze:
Je bent er al uit begrijp ik, maar denk dat je vriend die van Ruud ook niet verkeerd zal vinden. Mooi vijfje met een nette band, of moet het echt op staal zijn?
Ja dat is wel de bedoeling , die van Ruud is idd erg mooi. Maar liefste staal en grijs / antraciet. Tis ook maar een cadeau, niets te gek. Dus horloge met een aantal bandjes erbij en een stalen band . Kan hij het zelf uitvogelen.
Ook een mooie 5.
Seiko SRPE51 is wel meer horloge.
True maar die is weer zo bonkig vergeleken met de snsx
Tis uiteindelijk de snsx73 geworden en een aftermarket oyster bracelet met een milled clasp
Ik heb maar één tip, doorsparen voor een Rolex. Gras is groen en de lucht is blauw.
Ik neem aan dat jij ook een aftermarket band hebt gekocht? Hoe vind jij de geborstelde band met de gepolijste kast? is dat niet storend?
hahaha ja die ga ik niet kado doen … zo veel geld heb ik ook weer niet
Was het maar zo’n feest
Deze zou ik doen.
Zelf gehad en een prima horloge voor alledag.
Ja klopt, de originele vond ik esthetisch niet mooi passen.
Ik ga de kast laten borstelen zoals @Dao het heeft gedaan in een oud draadje ( '20)
hier te vindendan wordt hij wel wat mooier. En ja die SRPE51 is wel een beter horloge maar nu heb ik voor minder dan de SRPE51 een horloge met een veel betere band. Wat ook meer zijn smaak is. Want hij wil alleen maar 38mm of kleiner.
Het is een Quartz maar ik vind dit wel een leuke optie. Heeft een bol glaasje voor een mooie retro look.
Over bolle glaasjes gesproken, wat vind je van een Seagull 1963?
Super leuke mechanische chronograaf en tegenwoordig heb je ze in allerlei kleurencombi’s. Alleen is het dan geen 1963 meer haha. Als het een wit/ zilveren dial zou moeten zijn: