Advies gevraagd voor Horlogebandje

Beste horloge vrienden!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooi bandje voor mijn mooie eerste Omega. Iemand tips of toevallig iets te koop?
(18mm)

Hoor het graag en dank!

Groet,
Boy

2 likes

Hoi, ik heb voor mijn Breitling op de Colareb website de grijze venezia in 18mm gekocht.
Kwaliteit lijkt me niet verkeerd. En het grijs kan wel mooi uitkomen met jouw Omega

3 likes

Hi! Wat vraag je hiervoor?

1 like

Of wat je betaald heb*

2 likes

Hij staat op hun site aan 43€. Ik had hem in een pakketje met een blauwe band zodat ik aan de 15% korting kwam en zo de shipping vermeed en nog enkele euro’s erbij won.

Best Leather Watch Strap | Venezia Band | ColaReb – colareb is de link als je eens wilt zien wat ze nog hebben. Zitten misschien iets onder de kwaliteit van Hirsch bandjes.

2 likes

Ik heb er net een besteld bij ze, echt mooie bandjes.

2 likes

Super. Ik ben in ieder geval tevreden van diegene die ik bij hen heb gekocht. Veel plezier ermee :slight_smile:

2 likes

Ik heb volgens mij ook nog wel ergens een stalen (origineel Omega) band liggen die bij dit model hoort, mocht dat een optie zijn.

Ik zou 18mm met taper naar 16mm zoeken. Als vintagelook je aanspreekt 18 naar 14mm.

Bandjes zonder taper staan vaak lomp, leuk op een Breitling

molequin en bulang & sons hebben prachtige en heerlijk soepele banden, zeker ook voor dit soort modellen, vaak met een mooie taper van 18mm naar 16mm, prijs meestal tussen de 90-110 euro, maar dat zijn ze absoluut waard!

Klinkt goed, heb je een foto? En wat vraag je ervoor?

Gelukt! Een mooie uit Italië.

Dank voor ze tips iedereen!

1 like

Prachtig!