Misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat de TS zero ter zake doende info geeft waardoor
er niks zinnigs gezegd kan worden.
Misschien.
Maar ik moet wel zeggen dat de TS zero ter zake doende info geeft waardoor
er niks zinnigs gezegd kan worden.
Mee eens.
Moet zeggen dat wel meer mensen dit proberen, zo zag ik laatst een horloge op Ali en die kwam ook voorbij op Facebook. Ali prijs 14,95 en Facebook prijs was voor 159 voor 99 euro.
En het leek dat er toch veel mensen wel interesse hadden in dat horloge…
Als je een beetje een leuk verhaal en logo hebt kun je het best proberen. Je kunt oa hier terecht: https://www.szjsda.com/ ik zie dat ze voor best een aantal ‘merken’ de volledige productie doen.
succes
Bij Rolex schijn je ook een extra logo op de plaat te kunnen laten drukken. Wel een goed logo laten ontwerpen.
Heb je wel kwaliteit!
@Ipzaee tom.
Solex?
De meeste plakmerken doen het andersom. Adviesprijs is het tienvoudige van de verkoopprijs.
of… hij schrijft nu zijn plan…
of…hij denkt…
Dat denken is niet zonder risico…
afwachten maar . . .
Er komen fantastische high-end producten uit China.
De enige reden dat ze veel van die goedkope rommel maken is omdat wij in het Westen een telefoonkabel van 1 euro willen. Met gratis verzending.
Niks mis met een Miyota of SII. Kasten kunnen ze in China wel bouwen, maar ik ben benieuwd naar het gedachte ontwerp.
Op een generiek Ali plakmerk a la Mila…Eh, die dus, zit ook niemand te wachten.
Men is wel heel negatief hier. Maar alles is te koop. Ook een kwalitatief nieuw horlogemerk. Met een enorme zak geld lukt het wel, kijk maar naar Hublot.
TS heeft mij aangegeven zijn account te willen opheffen. Begrijpelijk.
Zeer vervelende reacties hier. Wordt ook meteen een rustig HF weekend voor een aantal leden.