Advies gevraagd voor lederen band Tag Heuer 1500 two tone

Hey allemaal,

Graag zou ik een lederen band willen voor deze two-tone Tag Heuer Professional, maar ik heb moeite om te kiezen tussen een donkerbruine of zwarte lederen band.

Ook is het niet zo eenvoudig om het juiste type band te vinden voor dit horloge. Kunnen jullie mij daarin helpen?

De reden is dat ik er een redelijk budget voor wil voorzien, rond de €120. Ik heb in het verleden al verkeerde keuzes gemaakt wat banden betreft, dus deze keer wil ik het liever meteen goed laten matchen.

Ik hoor het graag :wink:

4 likes

Gewoon beide banden ernaast leggen.

Persoonlijk vind ik zwart mooier vanwege de goudkleurige accenten. Maar dat verschilt heel erg per merk en model.

1 like

https://www.cousinsuk.com/search?searchTerm=TAG%20HEUER%20STRAP

keuze genoeg :wink:

1 like

Die zit er al op! Ik zou hem zo laten

3 likes

Ik vind de stalen band ook vooralsnog het mooiste maar als je dan tóch iets anders wilt, hier wat voorbeeldjes laten genereren om te vergelijken (niet dat het daarmee makkelijker wordt…).

Ik zou zeggen: de winkel in en passen!!

6 likes

Als ik zo vrij mag zijn, zou ik ook op zoek gaan naar een originele kroon, want dit is niet twotone-waardig :wink:

image

2 likes

Wat voor kleur schoenen/riem draag je (het meest)?

1 like

Raar, ik match altijd het horloge met mijn onderbroek en mijn tas. :see_no_evil:

2 likes

Gaaf om het zo te kunnen vergelijken!

En wat de kroon betreft: dat is een terechte opmerking :wink:

1 like

Ik draag meestal zwart qua kledij, is misschien dan best om een zwarte band te dragen

1 like

Gewoon op staal houden.
Veel mooier :star_struck:

Gaaf gedaan! :+1:

Zwart zou 'm goed staan, denk ik. Zou alleen wel 'n beetje een sportieve band kiezen, aangezien het een sportief horloge is. Én let op! In een fysieke winkel zal dit snel genoeg blijken, maar (uit m’n hoofd :thinking:) deze heeft 19mm lugwidth. Dus is iets om rekening mee te houden en zal de keuze beperken. Veel plezier met het vinden van jouw perfecte band!