En als we het nog iets lastiger maken… Een moonphase toevoeging? Valt er dan nog iets binnen mijn wensenlijstje? Of moet ik dan de diameter / dikte wat oprekken?
Deze komt aardig in de buurt van wat ik mooi vind, al is deze duurder dan het budget (nieuwprijs €2200). Wat vinden jullie van de lugs, wat groot?
van de Longines moonphase? Heel erg mooi, het betaalbaardere achterstiefbroertje van de JLC, als je budget toch zo makkelijk met 1000 euro omhoog gaat, doe dat nog een keer of zes:
Ach, hou die extra 6k maar op zak, wie ziet het verschil?:
Is in 39mm (en 42), gezien zo’n ding slimline heet neem ik aan dat hij onder de 10mm blijft. Diverse kleuren leverbaar, enige probleem: zie ze maar gebruikt te vinden.
Als het goed is moet die 11,3mm zijn, maar erg fraai. Wellicht eens passen hoe dat zit. Draag veel overhemden, dus belangrijk dat ie goed valt onder de mouw.
Je geeft zelf al antwoord .
Bij FC kan je een nieuwe kopen voor €1000-€1500, maar je kan natuurlijk ook een prachtige occasion kopen voor dat geld. Iemand anders de afschrijving laten betalen, maar wel genieten van het mooie horloge. In het blauwe gedeelte hier staat nog een mooie FC met porseleinen plaat. Ik heb gehoord dat @L30N er zelfs taart bij doet .
Haha als leek hier ben ik er nog niet helemaal in thuis als de meeste hier. Dan ben ik ‘officieel’ niet op zoek naar een dress watch datum en seconde wijzer storen met niet zo zeer, mits de dial een rustige uitstraling heeft