Hallo!
Ik heb een paar maanden geleden besloten mezelf voor mijn verjaardag een ‘echt’ horloge cadeau te doen. Ik draag nu een oude casio en een merkloos gouden horloge van mijn oma (handopwinder, zo leuk!): ik val dus voor vintage. Ik lees al een aantal weken mee op dit forum en mijn zoektocht op de verschillende sites heeft het volgende opgeleverd: ik zoek een gouden (of goudkleurig) horloge, vintage, jaren 50-70 in orginele staat (heb gemerkt dat ik het niet mooi vind als er bijv. een niet passend bandje aan zit). Ik kom vaak uit bij Omega. Liefst met een goudkleurige band. Ik heb gemerkt dat er maar weining aanbod is in dameshorloges, en ik heb als leek geen idee waar ik precies op moet letten. Op veiling sites voel ik me al snel verloren omdat ze me alles kunnen wijsmaken. Ik weet dat er maar weining vrouwen meeschrijven op dit forum maar hoop dat jullie me toch kunnen helpen. Wat is gezien mijn wensen een goed dames horloge (een kleiner heren horloge is overigens ook een optie)? En waar moet ik op letten? Qua prijs wil ik eigenlijk niet meer uitgeven dan 650 euro ( minder is altijd beter ). Alvast super bedankt!