Mocht je er nog een mega speciale naast willen, mijn Squale 1521 Onda Special Edition mag er eventueel uit, zie foto (kleur band in overleg)
En uitgeleverd rond 1 december, goede input voor de zomer wel ja.
Mooi horloge, enjoy!
Is de plaat van een soort getrommeld metaal of is dat een lak/coating? Geeft een mooi effect. ![]()
1 like
Ik heb deze vandaag gescoord:
Ik had een paar jaar geleden twee Spinnakers, maar die waren met 43mm toch echt wel te groot naar mijn smaak, dus die hebben een andere eigenaar gevonden.
Nu is de Fleuss terug en met 40mm, 46mm lug-to-lug en maar een hoogte van 11mm (incl. bolle saffier) draagt deze heel erg fijn. Er zit ook nog eens een Miyota 9039 uurwerk in en een quick release b.o.r. band met duikersextentie aan. Een erg leuk zomerhorloge!
6 likes





