Advies gevraagd

Dank je Woutje! :kiss:

1 like

Ja man. De burgerlijkheid spat van je scherm als je op dit forum gaat rond klikken. Maar hee: iedereen moet lekker doen wat ie tof vindt. Alleen moeten ze dan niet gaan piepen als wij meewarig het hoofd schudden of moeten grinniken.

1 like

De helft van de horloges in het WDWV heb jij toch ook gehad :joy: Sterker nog, een groot deel zijn ook gewoon jouw exen. Maar gelukkig ben jij tegenwoordig zo edgy dat je zelfs helemaal geen horloge meer draagt.

1 like

Haha nee man. Ik heb nooit een Speedy of Submariner gehad. Ik ben een skere dude, dat kan ik nooit betalen.

Zeker, maar ik kan aan jou niet tippen. Ik denk niet dat er hier veel HF’ers zijn die op zolder tussen 50 vintage Japanners lekker aan een fles Cola Zero liggen te lurken. :joy:

1 like

Een vintage Omega dresser? Alleen zonder stalen band.

Het alfabet ken je dat, je krijgt laatste letter Z. Dat is zero geen dinero.

Die zijn er ook prima op staal hoor. :wink::wink:

2 likes

Ik zie die normaal niet zoveel langskomen.

Je zou ook kunnen gaan voor een tweedehands Glycine. Die zijn vaak wel te vinden voor onder de 1000 euro.

Zolang we niet weten wat TS mooi vindt, kunnen we nog wel 30 merken en 50 modellen opnoemen. :joy:

3 likes

Inderdaad!

Die zijn gewoon nieuw onder de 1k te koop. Bol.com

2 likes

Dat kan idd. Alleen is het natuurlijk wel zo dat je hem tweedehands goedkoper kunt kopen waardoor je minder waardeverlies hebt. Althans dat is mijn ervaring met horloges. Maar inderdaad je kunt ze gewoon nieuw in de winkel kopen.

@Chillekasper zijn die ook een beetje waardevast? Glycine heeft wel modellen die ik mooi vind.

@anon50762135 ik heb wel een paar foto’s geüpload van wat ik mooi vind. Zie eerder in dit topic.

1 like

Ah ik zie het. Top.

1 like

Er is een forumlid die de distributie van Glycine in NL verzorgd misschien kan je daarmee een leuke deal maken. Echt heel waardevast zijn niet zo veel merken in deze prijscategorie.
Daarom is jong gebruikt kopen vaak een goede keuze.

@PLP daar gaat me voorkeur ook naar uit. Jong gebruikt. Wie is dit forumlid dan?

Dat weet ik helaas niet, is me ontschoten :grimacing: zelf heb ik nu mijn vierde Glycine ben er zeer tevreden over.
Alleen jammer dat ze eigendom van van dat vreselijke Invicta zijn dat is pijnlijk.
In de Combat range zitten een paar leuke uitvoeringen, en zijn hier op het forum vaak voor een prettige prijs te krijgen. Misschien een gezocht topic daarvoor aanmaken.

1 like

ik kan proberen of ik ze voor hem kan passen…binnen een dag :thinking: misschien leuk voor een topic.

2 likes

Volgens mij zijn er nieuwe modellen van Nomos (duikers) met stalen band.

https://nomos-glashuette.com/de/uhren/neuheiten/sport

1 like