advies gevraagd

ik ben op zoek naar een horloge, en ik heb me hier geregistreerd omdat ik denk dat jullie me hier wel bij kunnen helpen.

voorkeuren:

• herenhorloge
  • prijs: tot en met plusminus 160 euro
  • klassiek/chronograaf
  • lederen band (lieft donkerbruin, zwart mag ook)
  • doorsnede niet te breed (plus minus 38 mm)
  • niet te hoog (plus minus 12 mm)
  • stijlvol
  • wijzerplaat liefst wit of zwart
  • te koop in Nederland :slight_smile:

hopelijk zijn er modellen die aan deze voorkeuren voldoen, en tegelijkertijd onder de plusminus 160 euro blijven
alvast bedankt.

groeten Maarten

Het is geen chronograaf, mar verder voldoet ie volgens mij wel aan de door jou gestelde eisen:

Bandje is te vervangen voor een lederen bandje, dus dat is geen probleem. :slight_smile: Prijs is ook ruim binnen budget (ongeveer de helft).

bedankt voor de reactie! en trouwens het hoeft niet per se chronograaf te zijn, zou je mij trouwens kunnen vertellen welk model dit dan is van seiko?

Sorry hoor Jaap-Wim,

Een leren bandje staat hier niet op. Die “aansluitingen” (hoe heten die dingen eigenlijk) tussen kast en band zitten er niet voor niets.

Qua kosten ben je inderdaad goekoop uit, voor 50 euro heb ik hem wel. Bij de winkeles in NL zul je hem trouwens niet vinden (zoek de snx115k maar eens op in een catalogus…).

Model is idd de SNX115. En Rob, ik zie wel vaker modellen waarbij standaard een stalen band zit, maar waarbij leer ook helemal niet verkeerd is.

Speedmaster
Rolex Date(just)'s en Day-Date’s
Sommige modellen van JLC, de Master Control bijv. (nieuwe en oude model) is er met staal en leer, maar vind leer veel mooier staan. :slight_smile:

Toch ook een prachtige klok!

Het horloge is hierboven beiden hetzelfde, ik had het meer over de band(aanzet) van leer en staal. :slight_smile:

Is inderdaad niet verkeerd…

Wat zeuren die mensen dan toch over de rechte aanzet van de watchadoo :wink:

Kijk eens op: www.zeppelinwatches.nl

Groetjes,
Miguel

ik heb zelf ook ff wat onderzoek gedaan, en heb gevonden dat ik Trias wel een mooi (betaalbaar ) merk vindt, kan iemand mij meer vertellen over dit merk, en vergelijkbare merken opnoemen

alvast bedankt

Miguel, aub geen link naar je eigen site, dat is reclame en reclame… je weet het wel.

Sorry.