Advies gevraagd

Ben gecharmeerd geraakt van dit ontwerp, maar twijfel gezien het merk/prijs combinatie. Ik ben benieuwd wat je er van vindt een of het de prijs waard is…

Van kronen naar euro is delen door 10

1 like

Ik vind het een normale prijs voor een Sellita 300. Verder is de finish niet heel bijzonder. Wel een fijn maatje, heel zeldzaam dat ik dat zeg.

2 likes

Je weet in elk geval zeker dat je hier niet op elke straathoek eentje tegenkomt.

1 like

Dat vind ik inderdaad wel een plus, bovendien heb ik wel wat met Zweden

1 like

Ik dacht ff dat er Breivik stond… over Zweden gesproken :see_no_evil::rofl::rofl:

Hij is wel tof en lekker anders!

1 like

Je spelt Noorwegen verkeerd :joy:

5 likes

Ja dat zeg ik daar ergens in vikingland :see_no_evil::rofl:

1 like

Ik vind 'm gaaf. Enige nadeel is natuurlijk dat het merk niet zo bekend is voor zo’n (vrij hoge) prijs, maar dan heb je wel iets unieks.

2 likes

Is natuurlijk een hoop geld… Maar gewoon je hart en je gevoel volgen, als jij gecharmeerd bent en overtuigd bent van het horloge, gewoon lekker doen :slight_smile:

1 like

Niet goedkoop. Of het de prijs waard is? Lastig te beoordelen, vanaf mijn bank hier. Ik zou dit zelf niet kopen. Maar als jij 'm te gek vindt, lekker doen, natuurlijk!

1 like

Wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik heb een witte en het is een van mijn favorieten. Een soort gulden middenweg: diverse leuke details, maar niets dat enorm om aandacht vraagt. Uitstekende finish en een uitzonderlijk fijn dragende kast. Ook de box sapphire is een triomf en de SW300 windt heel soepel. Het enige mindere aspect vind ik helaas het bandje en ik heb vanwege het bijzondere ponspatroon er nog een extra bijgekocht ‘just in case’, want de oplage is heel beperkt. Het bandje zit goed in elkaar, overigens, maar eenmaal om te pols wordt dat patroon deels glad getrokken en zelfs al draag ik het horloge regelmatig, blijft het bandje redelijk stijf. Eenmaal om de pols, geen centje last van, alleen bij het om doen en vergelijkbaar met andere banden van hoge kwaliteit. Met andere woorden: misschien is dat expres? Sommigen lijken vooral soepel leer te waarderen als hoge kwaliteit en andere een heel stevige stroefheid. Zelf weet ik het nog niet. De meeste van mijn ‘leren’ bandjes waren tot nog toe niet van geweldige kwaliteit (dwz ze versleten nogal rap). Ik ben heel benieuwd naar andere Bravurs sinds ik deze Windgårdh heb, maar het prijsniveau maakt dat er veel te kiezen is en ik ben nog niet gezwicht.

Uiteindelijk niet gekocht… Er is zoveel te kiezen, zeker in die prijsklasse. Geen idee meer wat ik toen gekocht heb :thinking: