Advies gevraagd …

Goed punt.

.

.. .

4 likes

Dit moet wel de meest eufemistische “iets” zijn die ik ooit gelezen heb 🥲 We zoeken voor 2k, niet 30 :upside_down_face: En het moet een nette duiker met rubberen band zijn, je weet wel voor onder een overhemd met Kerst.

4 likes

Iets duurder Brick? TS heeft een budget van 2 k, dus wil die van jou wel overnemen als die IETS duurder is! Geef nu eens gewoon een serieus advies aan TS, je hebt genoeg verstand van horloges, dus dat moet je toch kunnen?

2 likes

Om eerlijk te zijn is de suggestie van Brick niet veel vager dan de betekenis van “net horloge” in dit topic. Dus tja.

4 likes

Volledig helder. Ik reageerde ook op onze fate.
Die suggereerde iets anders :sunglasses:

@fredpanarai1 :top:

En een echte suggestie heb ik ook al gedaan. :grin:

2 likes

Zoals, onder de 2K donkere kast, op leer of misschien staal. Je weet ben kippig he en zoeken is niet mijn sterkste kant, dus help mij even welke suggestie :wink:

Was wat mij betreft dus beter geweest op leer

1 like

Dacht het niet piet Fred.

Je weet zelf heel goed welk horloge in de categorie valt dus kom op met je serieuze suggesties.

1 like

Dat las ik ja. :grin:

Dacht dat ik toch 2 serieuze suggesties had gedaan naar TS toe, maar keus genoeg met dat budget maar net zoals SwissToni schreef. “net horloge” is wel wat vaag, daar verschillen de meningen over, ja toch? :grin:

1 like

Even kleine correctie tbv Klok dit moet zijn Horloge 🫣

2 likes

Iets boven de 2k. Lekkere dresser naast je Citizen

Er is er pas een op het forum. Speciale editie vanwege het 190 jarig jubileum van Longines

4 likes

Wijzerplaat …… :wink:

Bedoel de rubberen band zoals afgebeeld op de bijgevoegde foto’s, niet zo’n lomp geval als op m’n promasters …… :wink:

Gewoon lekker laten vloeken :muscle:

2 likes

Zenith! Ook mooi! En die Jaeger ……… pohhhhh! :drooling_face:

1 like

Koop gewoon die Ball die hier in het blauw staat. Een alleskunner (80.000Gauss, veel G’s tegen het vallen, 100m WR, …) op heerlijke stalen band en past ook op leder.

Ik ben al heel lang blij met mijn Ball

Hoi! Zijn weer een aantal maanden verder, nog steeds niks leuks gevonden … alhoewel! Ik vind dit dus echt een mooie klok! Wat jullie? Merk heeft heritage, geen duiker maar ach! Kan er alleen geen een vinden die te koop staat, chrono 24 niet, hier niet, iemand tips of wil je van de jouwe af? Wel zo zonder datum svp …

17458030_1321908534566407_5763948834571144740_n