Advies gevraagd

Goedenavond, ik ben Bart en ben op zoek naar een nieuw horloge welke ik graag dagelijks wil gaan dragen. Ik ben zojuist getrouwd en zit al lange tijd te twijfelen om mezelf een mooi horloge cadeau te doen, iets wat nu moet gaan gebeuren. Ik ben een leek op dit gebied en ben eens benieuwd wat de echte liefhebbers zouden aanraden. Mijn eisen/wensen zijn als volgt:

• Budget rond de 300 euro
  • Bruine lederen band
  • Gouden accenten, zodat deze past bij gouden trouwring
  • Comfort belangrijk, ik heb een slechte ervaring met een horloge met ‘‘ver uitstekend palletje’’ om de tijd te verstellen
  • Witte achtergrond uurwerk heeft de voorkeur, geen must
  • Klassiek uiterlijk
  • Rond uurwerk

In de bijlage heb ik een foto toegevoegd, puur ter indicatie van wat me gaaf lijkt.

3

5 likes

aangezien ik een Citizen liefhebber ben is m’n antwoord:
CITIZEN natuurlijk :sweat_smile:

3 likes

Wat is je polsmaat? Gaat je voorkeur uit naar quartz of liever automaat of handwinder?
En alleen nieuw of vind je pre-owned ook een optie?

Je zou voor een Tissot kunnen gaan, die hebben wel het eea in die range, bijvoorbeeld een Classic Dream, zoiets:

2 likes

Ik zou in dat geval ook naar een Citizen gaan kijken.

1 like

Bijv deze Edox of deze Oriënt. Je kunt op de blauwe tekst klikken voor een link naar dat horloge.

3 likes

Mijn polsmaat is 18cm. Pre owned is zeker een optie, maakt me niets uit! Mijn voorkeur heeft een horloge op batterij.

Gave suggestie, bedankt!!

1 like

Ik moet zeggen dat deze me wat minder aanspreekt, toch bedankt voor de suggestie :smiley:

Deze vind ik heel gaaf, ik ga eens kijken!!

1 like