Advies gevraagd!

Heren, dames, verlicht mij met uwer wijsheden! Ben op zoek naar een nieuw horloge;

Max 37 mm
Stalen band
In-house uurwerk, volledig geproduceerd heeft de voorkeur, maar enkel assemblage is niet per sé afknapper
Zwitsers of Japans
Automaat
Min 48 uur gangreserve

No go modellen: Tudor BB 54 (pas weg gedaan), Rolex Explorer 124270 (al gehad), Rolex Datejust 126200 (idem).

2 likes

Budget?

1 like

O ja. Op zich handig.

Max 8k

1 like

Hatsee. :partying_face:

18 likes

Weet wel een 37mm met in-house high beat uurwerk maar dan heb je er meteen een chrono op.

1mm te groot toch, A385 zou dan wel kunnen.

2 likes

Grand Seiko SBGH347 High Beat, 37 mm, volledig manufacture in Ever-Brilliant Steel

review

13 likes

Oh je hebt gelijk, ik dacht dat die 37mm was.

2 likes

Longines Spirit 37mm:

12 likes

1 like

Deze heeft alles wat je vraagt :point_up:

13 likes

Nomos club Neomatik sport 37mm

15 likes

En je vergat de stalen band :yum:

Maar topperje hoor.

9 likes

Deze Stalen band is steengoed, maar geen toolless micro adjust (tenminste vroegah)

Ook briljant mooi, geen micro adjust maar toch verrassend comfortabel

Mijn eigen inzending: IWC 323904

5 likes

Ik negeer de wens voor automaat en kom met een eco-drive :innocent:

The Citizen AQ4080

Voor een Japanse automaat in 37mm kom je al snel bij Grand Seiko uit. Ook prachtige opties, maar wel wat dikker.

3 likes

SBGH311

7 likes

Alleen bij de AD? Of ook grijs?

Ik zou deze eens passen

En deze 35mm

3 likes

Ja die is mooi!

1 like

Is net een beetje te groot, maar misschien kun je de AK van @Dwight_Schrute overnemen? Gerucht gaat dat hij die voor een koopje weg doet.

1 like

Ik wil de traditie in het blauw niet verbreken door plots minder te gaan vragen dan op C24. Ik wil bij hoge uitzondering het budget van €8.000,- accepteren.

OT: een Rolex OP36 lijkt me een prima keuze. Bij Schaap & Citroen hebben ze die met zwarte plaat vaak wel op voorraad :wink:. Andere kleuren zijn ook wel goed te doen volgens mij.