Advies gevraagd

Hallo allemaal,

Sinds ik een tijdje bezig ben met horloges en al redelijk wat geflipperd heb, merk ik dat het me wel aanspreekt om één horloge te hebben. Wel heb ik er dan nog een g-shock bij die ik kan dragen tijdens het uitgaan/sporten/klusjes doen. Het telkens opnieuw moeten instellen van datum en tijd zorgt ervoor dat ik andere horloges toch minder vaak draag. Nu zit ik er dus aan te denken om mijn horloges te verkopen en voor 1 horloge om te wisselen. Ik heb dan ongeveer een budget van €1000.
Momenteel heb ik een certina ds action diver blue, een tissot prs 516 met een zilveren dial en een seiko srp311k1 (die ik sowieso al aan het verkopen ben).

Nu ben ik in mijn zoektocht voor een horloge onder de €1000. een Tag heuer formula 1 tegen gekomen. Deze vind ik erg mooi.

Mijn vraag is dus of jullie de Tissot en Certina zouden wegdoen voor de Tag Heuer.

Andere suggesties voor horloges <1000 zijn trouwens ook welkom :grin:

Alvast bedankt voor het advies…

Dit zijn van die vragen waar je zelf eigenlijk alleen het antwoord van weet. Maar als je het mij vraagt: gaan voor de Tag

1 like

De foto die je laat zien is de calibre 5. Die vind je volgens mij niet onder de 1000 euro. De quartz wel en is een fijn horloge.

Op chrono24 staan ze wel voor <1000. Zijn volgens mij de instap automaten van Tag.

1 like

Ik persoonlijk zou voor de Tag gaan,
Ben geen grote liefhebber maar de nieuwe Tag Formula1 vind ik wel tof.

Succes met je keuze.
Pieter.

1 like

Zou zeker voor de TAG gaan…erg mooi horloge en mooi afgewerkt !

Succes met de keuze

1 like

Als je een goede, elegante en sportieve daily beater zoekt zou ik voor de Longines HydroConquest automatic gaan. Geen gedoe met regen en zwemmen aangezien hij 300 meter waterdicht is. 41 mm diameter dus niet te groot.

2 likes

Misschien een mooie Oris?
Die zijn ook rond de 1000 euro.

2 likes

Zonder meer de Tag.

1 like

Zou ook voor de tag gaan. Beter is om misschien om door te sparen en voor een automaat te gaan. Behouden veel meer hun waarde.

Dit is ook een automaat, calibre 5!

Maar voor onder de €1000? 2e hands dan denk ik?

http://www.chrono24.nl/tagheuer/formula-1-mens-watch-waz2113ft8023--id4665930.htm
Deze is nieuw, wel uit de VS dus wordt dan met invoer wel meer dan €1000. Maar heb ook een paar ongedragen gezien voor <1000

1 like

Oké, let wel even op dat het met invoer wel vorst duurder kan worden. Voor die €900 heb je in Nederland een quartz. Wel een mooie klok verder :ok_hand:

1 like