Advies gevraagd

Ik kan voor mijn Speedmaster 2 gebruikte originele Omega banden en een Omega vouwsluiting kopen.

Het gaat om een racing band en een croco band. Banden en vouwsluiting zouden in goede staat zijn.

Ik ben geen zicht op de nieuwprijzen en vraag mij wat jullie een redelijke prijs vinden voor deze banden en sluiting.

Hallo,

Heb zelf ook geen zicht op de nieuwprijzen, maar misschien is het een optie om op Chrono24 te kijken? Als je daar Omega opzoekt en dan naar filter gaat en toebehoren aan vinkt krijg je een hele rits accesoires. Mogelijk dat je dan een idee krijgt wat de gangbare prijzen zijn.

1 like

Op Chrono stond volgens mij niet zo veel.

Inmiddels vernomen dat vouwsluiting 450 euro kost en croco band 300 euro. De racing band is niet meer leverbaar.

Ik heb in inmiddels de vouwsluiting, croco band en racing band twedehand voor 300 euro gekocht en zijn allemaal nog in nette staat.

De nieuwprijzen zijn mij toch wat te gortig voor een extra bandje.

Dat is volgens mij een mooie prijs! Twee bandjes en een vouwsluiting, goede deal dacht ik zo. :thumbsup: Voor een 2e hands BB bandje met vouwsluiting word al 300 euro gevraagd. Gefeliciteerd ermee en geniet ervan!

1 like