Advies gezocht over vintage Prisma polshorloge

Ik ben hier omdat ik een Prisma polshorloge heb die ik graag wil verkopen. Ik vind het heel mooi en had zelf willen gebruiken maar ben slechtziend en helaas zie ik het klokje niet al te goed…

Alleen; ik ben een leek op dit gebied en weet niet hoe ik dit moet aanpakken?

Ik heb het nog niet laten taxeren maar een juwelier die me er vragen over stelde wilde het heel graag kopen. Ik heb het niet verkocht omdat ik de waarde niet ken.

Zelf heb ik het op een antiekmarkt gekocht jaren geleden.

Het gaat om Prisma dames horloge (opwindbaar met hand) van rvs met mooi art deco (denk ik) klokje in bladgoud en gerolde en gevlochten zwart bandje. Bouwtijd; vermoedelijk net 1945/1950.

Wie heeft er tips om dit aan te pakken? Hoe kan ik het het best laten taxeren en waar kan ik het het best verkopen?

Alvast bedankt!

Als ik het met de omschrijving en het merk moet doen, dan denk ik dat je het horloge met een gerust hart aan de plaatselijke juwelier kunt verkopen. Prisma is geen duur merk, het horloge heeft qua materiaal ook geen bijzondere waarde als het niet van goud is, het is te klein om modieus te zijn… In een goede staat gok ik op 25 tot 40 euro, in minder goede staat een tientje.

Maar een foto zou misschien een ander beeld kunnen scheppen. Je volgende vraag is dan misschien “Hoe plaats ik een foto op dit prachtige forum?”. Nou, als je zelf foto’s host, dan kan dat door de lokatie waar ze op internet staan per foto tussen te zetten. Als je ze zelf niet op internet hebt staan, lees dan dit even: http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340