Advies gezocht

Voor mijn verjaardag mag ik een horloge uitzoeken. Ik zou graag een duiker willen hebben echter is mijn budget maar beperkt. Ik zoek iets voor rond de 450/550 euro. Enig advies naar welk merk/model ik zou moeten kijken (mag ook tweedehands zijn) die in mijn prijsklasse vallen. Bedankt!

Nieuw een Steinhart Ocean 1, Christopher ward, Csrtina DS, of een Seiko laten modden door Rob.

Tweedehands een Quartz Breitling Colt, Tag Heuer F1.

Steinhart?

De certina ds action diver titanium schijnt in deze prijscategorie (2e hands haalbaar) wel erg goed te zijn.

Ik ben zelf zeer te spreken over mijn magrette moana pacific diver professional rose gold.

Glycine combat sub

Seiko Sumo?

Wat dacht je van de nieuwe Seiko monster SRP307 en dan saffierglas erin laten zetten. Deze staat ook bij mij bovenaan het verlanglijstje.

Hier een foto van monsterwatches.nl

http://www.luxe-shop.nl/?gclid=CIKfr8X3m7wCFYVZ3godMSoANA

Automatisch of mag het ook een mooie Quartz zijn ?

Welkom en van harte!

Ik zou aanraden om ook even globaal naar het EHBO lijstje (kun je met de zoekfunctie makkelijk vinden) te kijken. Je weet al dat het een duiker moet worden en dat het ook een occasion mag zijn. Maar moet het een tooldiver zijn als een Seiko Monster of mag het ook een iets meer “deskdiver” zijn als een Steinhart Ocean 1? En moet contemporary look hebben als een Steinhart Ocean 2, juist een vintage uitstraling als een Steinhart OVM of een imho tijdloze Seiko 007? En moet het beperkt blijven tot een 38mm Squale 1545 of mag het uitdijen naar een 44mm Magrette Regattare of Steinhart Triton? Mag het lijken op een bekend ander merk zoals de Invicta Suub of moet het een eigen smoel hebben als een Hexa K500?

Ik denk dat het EHBO lijstje het 1 en ander voor je kan scherpstellen en ons betere suggesties doen geven.

Een mooie Dievas Aqualuna?
Dan heb wat aparts :wink:

Moet je wel van dikke duikers houden :slight_smile:

Iets van Lum-Tec? (tu)