232.30.44.22.03.001
Oh ja, die heb je ook met zwarte bezel volgens mij. Gaaf ding maar wel heel groot volgens mij
43.5. maar hoor iedereen roepen dat reuze meevalt.
Volgend mij is deze alleen zo (volgens mij). is n soort LE
Nou, meer de dikte, beetje deepsea achtig lijkt het me, en die vind ik echt te dik. Maar het is wel een kandidaat hoor, zou hem alleen moeten passen, maar nergens hebben ze hem liggen
Duitsland aantal. Is er niet meer nieuw zover ik weet.
17mm dik zover ik weet
Black Bay Pro?
Als je er aan ken komen.
Edit: ik zie dat @Cihanski de black one al geplaatst had. Ook mooi. Is dat een soort dlc ceramic op het titanium? Of is het een speciaal materiaal?
Je zegt dat je veel reist; moet het per se een GMT zijn? Of mag het ook een dual time zijn, bijvoorbeeld?
Wat “nettere” opties zouden dan een Nomos Zürich Weltzeit of JLC (ik weet wat je schreef in je eerste post ) Reverso duoface kunnen zijn:
Volgens de laatste posts in het Tudor topic zijn ze te vinden Brussel>
Idd. das waar. niet op staal echter. weet niet of dat uitmaakt
What’s vastly different in this new variant is the case material. Along with the L.U.C Time Traveler One Black that was co-presented at Watches & Wonders 2021, the GMT One Black is the world’s first travel watch to have a case crafted in ceramised titanium. Ceramised grade 5 titanium is created by subjecting the surface layer of titanium to extreme temperatures, effectively oxidising it. This treatment results in greater corrosion resistance and increased hardness for the famously lightweight metal.
Edit: vind de kleurstelling van de wijzerplaat ook net iets mooier en tijdloos
Dual time ook zeker een optie. Reverso is wel erg dressy naar mijn smaak, maar bedankt voor de tips!
Is echt een mooi horloge hoor, begrijp me niet verkeerd, maar op de een of andere manier toch niet helemaal voor mij ofzo…
44mm toch? Wel jammer want het zijn verder leuke modellen maar dat is toch wat aan de flinke kant.