Advies GMT

Nou, maar eens jullie mening inwinnen; Als aanvulling op mijn collectie zoek ik nog een horloge met GMT functionaliteit. Ik reis namelijk best regelmatig voor mijn werk, en het is gewoon een leuke functie vind ik.
Nou is het wel zo dat ik best een aantal eisen/wensen heb.

1. Het mag niet 1 van de volgende merken zijn; Rolex, Breitling, Oris, Tag Heuer, IWC, Panerai, Grand Seiko (Enerzijds omdat ik me heb voorgenomen van ieder merk maar 1 in mijn collectie te hebben. Anderzijds heb ik met sommige merken gewoon niets)
  2. Automaat
  3. Diameter van 38mm of groter
  4. Min 100m waterdicht
  5. Datumaanduiding
  6. Nieuw te koop
  7. Budget 5-10K

Merken die ik bijvoorbeeld wel interessant vind zijn Omega, Zenith (Defy is tof) of JLC maar tot nu toe toch nog niet echt iets weten te vinden wat echt de “wauw” factor heeft. Vandaar graag ter inspiratie uw hulp met dit first world problem. Ik ben benieuwd!

3 likes

Oh, en het liefst een 24 uurs bezel!

Dan ligt de keuze voor de hand, een Glycine Airman.

Tudor :man_shrugging:

15 likes

Interessante optie, kende ik niet, maar vind hem op 1 of andere manier toch niet echt bijzonder genoeg ofzo…

Ja, die ken ik, tof ding, maar heeft me toch niet volledig weten te overtuigen

Omega Planet Ocean GMT?

4 likes

mss deze?

10 likes

Thank me later :point_down:

45 likes

Jup!

7 likes

Daar denk ik serieus over na ja, maar is wel heel dik op de pols volgens mij

Kijk, dat zijn de tips! Die kende ik dus niet, bedankt, fraai ding!

2 likes

Als het wat minder mag kosten

39 likes

Leuke suggestie wel!

1 like

Hoe meer je leest over dit horloge en kijkt naar de foto’s… Voor mij een “1 watch only” kandidaat!

2 likes

Mwoah, ik ken hem en vind die plaat wat druk met die sterren erop. Dat groene is dan weer wel heel tof

Idd:
Tudor BB GMT (uit eigen ervaring)

Of Omega Planet Ocean GMT. Ik speel zelf met de gedachte om de Tudor te verruilen hiervoor:
afbeelding
Edit: die zwarte is wel heeeel gaaf, vind je niet?

5 likes

Idd de planet ocean gmt. En dan de good-planet of hoe heet dat ding

De aqua terra bedoel je?

Nee. 0lanet ocean. Ik ga eens xoeken

1 like