Olaatjes… ik zoek dus een horloge wat lijk op een Rolex Day Date volledig goud, maar aangezien mijn vakantie geld dit niet toelaat moet ik zoeken naar alternatieven… waarom goud? Gewoon omdat het lekker fout is en ik wel eens wil kijken of dit wat voor mij is en staat… enige eis is alleen dat het geen maximale zoektocht moet worden met zendingen vanuit het buitenland en geen Casio😜… mooie maat is tussen de 36 en 41mm… wie oh wie ? Die gouden Bulova’s zie ik hier weinig meer voorbij komen😂
Die daydates gaan ook aardig qua prijs de lucht in.
Orient?
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1289808842-orient-president-jubilee-day-date-homage-watch.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Hm wel buitenland dus,anyway een iday.
Goud hoort wel echt goud te zijn en niet verguld. Verguld is pas echt fout.
Ik zou kijken naar een gouden kast op leder denk ik. Vind ik een hele mooie combi.
Een day-date uiterlijk zal moeilijk worden, maar een gouden vintage moet lukken wanneer het budget nieuw niet toestaat. Twee voorbeelden die hier op HF nu te koop staan:
Dit topic gaat weer helemaal de verkeerde kant op. Goud hoeft helemaal geen echt goud te zijn. Een Visodate lijkt totaal niet op een Rolex DayDate. De vraag is heel duidelijk. Als je geen Bulova of Orient kunt vinden misschien een SNXJ94 van Seiko maar die zijn nog moeilijker te krijgen. Verder zijn er gewoon geen andere opties of sparen en sparen.
Gewoon ergens een leuke vintage scoren joh
is die Certina doublé of massief goud ?
Leuk ding! Is die er ook in gewoon staal dat je weet?
is gold capped!