Ik heb voor mijn broer en aanstaande schoonzus horloges gekocht als trouwcadeau. Nu wil ik subtiel in beide horloges het logo laten graveren dat ze ook op hun uitnodiging gebruikt hebben (de eerste letters van hun namen samengesmolten). Kasten zijn beiden van staal en er is weinig ruimte omdat beide horloges zichtbodems hebben. Ik denk dat het logo heel klein op de onderkant vd 1 vd lugs het mooist/meest logisch is.
Heeft 1 van jullie hier (andere) ideeën over? En heeft iemand een suggestie waar ik zoiets kan laten doen? Bij voorkeur in de buurt van Nijmegen ergens? Zal ws handwerk worden verwacht ik…?
de meeste juweliers besteden hun speciale graveerwerk ook uit. Ik denk dat als je een bijzonder logo wil laten doen er een aardig prijskaartje aanhangt.
Zoek Sanders Engraver eens op Facebook en instagram op. Zitten in noord-Holland maar oei alles met de hand en juist eigen afbeeldingen. Vakwerk kost wel wat maar ik vind het geweldig wat ze doen.
Beter laat dan nooit nog even een bericht over het resultaat van bovenstaand project. Had nl zelf vergeten foto’s te maken in de haast en kwam er nu opeens een paar tegen op de facebook pagina van mijn nieuwe schoonzus…
Het was idd hang- en vliegwerk. Kon telefonisch geen bedrijf vinden dat me kon helpen (vooral door tijdsdruk maar ook vanwege aard vd klus). Heb uiteindelijk in de nacht van zondag op maandag zelf maar een logootje gemaakt in illustrator omdat het ws op basis van ‘vectoren’ zou moeten (nog best lastig om je onder tijdsdruk ff op vectorbestanden en illustrator in te lezen. Leve youtube…) Volgende ochtend op pad gegaan en uiteindelijk een lasergraveerbedrijf zo gek gekregen me te helpen. Was top van ze.
Risico toch maar niet aangedurft om op de kasten te proberen, dus het zjin de sluitingen geworden. Die avond het vliegtuig in met twee gegraveerde horloges richting bruiloft. Eind goed, al goed…
Zie hieronder, met een half jaartje vertraging, het resultaat. Dank nogmaals voor jullie hulp.