Een
staat voor jou gelijk aan de Holy Grail?
Een
staat voor jou gelijk aan de Holy Grail?
De longines zou ik doen, maar ja de uiteindelijke keus is aan jou.
Succes met de knoop doorhakken!!
Net wat doorsparen en een tweedehands speedmaster kopen. Of deze:
Bijvoorbeeld
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt….beter jouw negeren……
Elke Grand Seiko laat me nog steeds sprakeloos. Kan t niet uitleggen
Heb je er niks mee. Ook helemaal prima!
Toppertje hoor, staat nog op de wishlist!!!
Zelf vind ik het een lastige keuze omdat Longines de laatste tijd echt bangers uitbrengt. Snap de twijfel al zou ik zelf eerder kiezen voor de hydroquest gmt.
Hangt af van welke prioriteiten je stelt toch?
Ik beweer niet dat wanneer je er 10 jaar voor nodig hebt of je er basis benodigheden voor moet opofferen zodat je dat horloge kan betalen dat het de slimste uitgave is maar het kan wel als dat jouw voorkeur geniet.
Tja, zo ken ik er nog wel een paar.
Graag.
Graag.
Gelukkig dat smaken verschillen, anders zou het hier bijzonder saai zijn.
Ik vind een holy grail één horloge. Als je tussen twee horloges aan het kiezen bent, is dan het advies om te passen? Of verder te kijken?
Want blijkbaar ben je verliefd op allebei of niet genoeg op 1?
Dit is een mooi eigenzinnig merk. De nieuwe Ebels vind ik fraai, maar zijn niet te verwarren met het oude Ebel uit de jaren 80-90.
Ps. Niet echt allround. Niet waterdicht en lastig (lees duur) in service. Dus niet wat je zoekt. Excuus voor t offtopic maar ik wordt altijd enthousiast als men Ebel noemt
Nu ben ik ook niet echt overdonderd door grand Seiko, maar om dat nou de vergelijken met een Lexus dat klinkt alsof je geen verstand hebt van horloges en in het bijzonder GS.
Voelt een beetje alsof mensen die op hun verlanglijstje een frederique C worldtimer staan nog nooit een Patek worldtimer hebben gezien.
Precies. Slaat ook nergens op.
Koop dan de real deal.
Ja zo voelt dat als je een GS vergelijkt met een Lexus kopen.
Longenis Spirit Zulu Time Titanium. Die ga je vinden onder de 4K.
De titanium band laat zich eenvoudig wisselen, lederen bandje er op en je kan alles aan.
Die uitleg is aardig @Eddie Ik kan me ook best wel voorstellen dat niet iedereen helemaal thuis is in onze terminologie. Dus daar kan @lennop1 zijn voordeel mee doen
Leuk je zoektocht @lennop1 dat is al deel van het plezier!
De tip is hier ook wel gegeven, het is wel aan te raden ze gewoon beiden een keer te passen. Dan kun je ook ervaren hoe ze vallen op de pols. (ik ken deze horloges niet, maar soms zijn bijvoorbeeld veel dikker dan je op basis van de foto verwacht).
Als je je nog echt aan het orienteren bent dan is het ook wel leuk om op chrono24 wat filters toe te passen en te kijken wat er verkrijgbaar is binnen je budget.