Omdat hij in het blauw nog niet als optie is aangedragen. Zonder gekheid levert iedere zoekactie tot 3k hier deze reactie op (heb 'm zelf ook) maar er zijn echt veel meer opties.
Met een BB58 heb je gewoon heel veel waar voor je geld.
Het horloge geeft een ervaring die ( niet helemaal ) maar wel vergelijkbaar is met een Rolex die vele malen meer kost dan de Tudor.
Het is een tijdloos ontwerp, herkenbaar ontwerp, bekend merk, en is vrij waardevast.
Ik weet dat je een horloge koopt voor jezelf en dat voor sommigen de waardevastheid niet veel betekend, maar het is wel fijn om te weten dat, mocht je een keer willen upgraden naar iets uit een hogere prijs klasse, hetgeen wat je draagt nog ongeveer het zelfde oplevert als je zelf heb betaald.
Een Longines, Tag Heuer, zelfs een Omega of andere bekende merken, schrijven toch flink af.
Bedankt voor je reactie!
De waardevastheid is inderdaad leuk meegenomen. Echter ben ik van plan om dit horloge nooit te verkopen. Dit maakt het daarom zo lastig om een keuze te maken. Dan toch maar wat geld bijleggen voor een Rolex?
Ik was eerste aan het kijken voor een vintage Rolex, echter wil ik echt op het langer termijn dit horloge behouden. Hierom wil ik wat jonger/nieuw horloge. Lastige keuzes allemaal… die Rolex kan ik later wellicht ook wel bemachtigen
Grand seiko, keuze genoeg, vooral als gebruikt ook mag. Een the citizen chronomaster is ook
Zoveel mensen zoveel wensen
BB58 is de beste bang for your buck in de prijsklasse. De bouwkwaliteit is erg goed en het horloge heeft een tijdloos design. Zgan te krijgen voor 3k.
Bouwkwaliteit is net zo goed of beter dan velen andere merken en modellen in de prijsklasse, zoals bijv Oris. En qua proporties is die wat mij betreft beter in balans dan velen horloges van Longines.
Een zgan Tudor vs. een tweedehands Rolex oudje voor 3-5k is een no brainer, de Tudor.
Als het je smaak niet is zou ik anders binnen de prijsklasse kijken naar een pre owned Omega Aqua Terra of Seamaster 300m.
Als ik jou was, ga gewoon lekker wat dingen passen. Doe een rondje bij de bekende AD’s en grey dealers. Pas alles en zoek dan verder of maak je keuze
Of koop gewoon een Seiko SPB en ga met de rest van het geld een weekje op vakantie
Dealer vertlede mij massief goud
Heb t ff onderzocht, maar is allemaal PVD. Slechte dealer btw.
Lekker dan zat echt zwaar te twijfelen om de rose gold te kopen op leer omdat ja het goud
Maar dit is off topic maar
On topic
Longines hydro prachtig model zekker de nieuwe moddelen 10x beter en ook supper op rubber
Tudor BB S&G die heeft wel massieve bezel, massieve end links, capped op de band, en capped op de kroon.
Ben geen van van tudor mis omdat ik alleen de prince heb gehad date en date day maar vond ze niet zo supper
Die heb ik ook gehad, zijn inderdaad erg rammelig.
De BB is een ander verhaal, die zitten gewoon super goed in elkaar.
Waarom deze niet? Sportief maar kan overal, degelijk, elegante gouden accenten, zichtbaar uurwerk, mooie stalen band.
Ik heb deze vorige week gepast, super mooi!
Daarnaast had ik ook aan aantal Rolexen gepast.
Helaas deed het mij niet zoveel…
Tag Heuer, leuk om tweedehands op te pikken vanwege de afschrijving maar de Tudor heeft een inhouse uurwerk met 70 uur power reserve en ik denk ook overal een betere afwerking. Kijk alleen maar naar de sluiting van de band met de keramische lagers.
Even een foto spam van horloges/merken die binnen je budget preowned of sommiggen zgan te vinden zijn.
Grand Seiko gaat, net als Omega, een aantal verkooppunten sluiten in NL einde van het jaar.
Seiko neemt voor zover ik het weet de collectie van de juweliers niet terug wat betekent dat er Grand Seiko’s in de sale gaan komen binnenkort.
Ik wou het niet aanhalen, maar inderdaad.
Ik zou nooit een nieuwe TAG kopen, de afschrijving is gigantisch, daarnaast vind ik een TAG het geld niet waard voor een SW-200 uurwerkje.
Dan heb je, met een BB weer een positief punt, die hebben gewoon hun eigen ( semi ) in house uurwerken.