Advies horloge <5k

Zo. Wat een opmerkzaamheid. Feit. 36 is meer dan 34.

1 like

De 38mm, ik heb ook een rank polsje :slight_smile:

1 like

Niks meisjespols. Een nobele herenpols ipv van een oversized arbeiderspols

2 likes

Ik zou de Globemaster uit het blauw vissen :ok_hand:

3 likes

Deez en nog wat leuks !

1 like

Ik zag dat er bij Longines (outlet Roermond) een witte Legend Diver ligt tegen een hele scherpe prijs!

1 like

Vind deze zeer geslaagd! B31 inhouse, glasbodem, onder 12mm dik, list 6/6.5 grijs of hier opt forum moet voor minder lukken.
Klassiek sportieve uitstraling.
Ook lekker op rubber te dragen.

2 likes

No brainer wat mij betreft.
Koop een Omega Seamaster hier in het blauwe gedeelte. Kosten rond de 4k.

Ik draag de mijne met heel veel plezier.

3 likes

Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ook deze komt uit het blauwe hier!

2 likes

Erg mooi alleen al eens gehad en aangezien in een pelagos heb liever geen duiker.

Zat wel te kijken naar een globemaster met blauwe plaat, dat zijn ook echt knallers maar helaas erg prijzig :smiling_face_with_tear:

:innocent:

Wit, zwart en blauw

2 likes

Vele reacties verder en niemand die het over het oprekken van het budget heeft? Vreemde tijden hier op HF

8 likes

Nou ik zat ook nog te denken aan de zenith sport TK: Zenith Chronomaster Sport, 2022, € 5995
:see_no_evil:

2 likes

Tudor BB54?

Erg mooi maar buiten budget :smiling_face_with_tear:

Teveel overlap met m’n pelagos vind ik

Ik zou ook eens kijken naar een mooie aqua terra, mooi donkerblauw past overal op zowel netjes als casual.

1 like

Seamaster

Om aan te sluiten bij de eerdere discussie, die vind ik voor 17.5 polsmaat wel erg groot. Zelf 18.5 en zeker op staal eigenlijk te groot voor mij.

1 like

Ieder zo zijn mening natuurlijk, de ene pols is de andere niet en TS vroeg zelf om suggesties tot en met 42mm :upside_down_face:

1 like

Kijk eens bij Grand Seiko en Sinn en Fortis

1 like