Advies horloge max €150

Hi allen!

Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar heb nog nooit iets gedeeld. Ik ben op zoek naar advies voor de aankoop van mijn volgende horloge; ik heb het halve internet namelijk al afgestruind en enkele horloges besteld maar het is het de hele tijd nét niet.

Enkele eisen:
-leren horloge bandje
-diameter kast 40-42mm
-geen al te opvallende kleuren (gele secondewijzers oid, heel leuk maar voor mij niet passend bij dagelijks gebruik)
-max €150
-geen fashion watch

Stijl: chronograaf, pilot oid. Strak en minimalistisch vind ik ook mooi maar het moet dan weer niet te simpel zijn.

Hoor graag of jullie advies voor me hebben! Mag ook alleen een merk zijn, webwinkel oid.

Groet,
Domenic

2 likes

Ik verwacht dat je bij Orient wel iets gaat vinden.

Justem, of een Citizen

Even geduld en je kan een moonswatch onder list kopen :grin: :wink:

4 likes

Seiko SSB333P1 misschien iets voor jou?
afbeelding

3 likes

Zoals hierboven al gemeld , Citizen, Seiko prima horloges voor een nette prijs .
En image

1 like

Vooral het blauwe gedeelte (Horlogemarkt) van het Forum in de gaten houden. Er komen genoeg tweedehands toppers voorbij!

1 like

Wel voor de flinke pols.

Of deze:

Geen idee wat je stijl is, maar hier een aantal opties voor je.

Of met saffierglas

3 likes

Casio Edifice. Kijk eens op Amazon, keuze is reuze. :slightly_smiling_face:

Voor €250 heb je een erg leuke Swatch heb ik ergens gehoord!

4 likes

Siebel heeft een erg scherpe aanbieding voor deze Citizen pilotenchrono. Komt op een stalen band, wat uiteindelijk erg prettig is aangezien je veel makkelijker een leren bandje kan toevoegen.

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-stalen-heren-chronograaf-ca7040-85l-staal-zilver

Edit: op leer hebben ze ook dit model:

4 likes

Welkom bij de club.

Allereerst welkom op het forum :smile:
Genoeg keuze lijkt me ,als ik bovenstaande suggesties lees !
Ik zou er ,na opmaken van een lijstje ,een leuke jacht dag van maken ,wellicht kan Outlet Roermond ook iets moois op leveren Succes :crossed_fingers:

Kijk eens bij pontiac?

Een Belgisch horlogemerk dat toch wel mooie horloges maakt aan mooie specs. Ronda quartz en saffiertje. Het merk gaat ook al lang mee.

Verder kan je ook kijken bij Junkers of Zeppelin.

Groetjes Ben

1 like

Hoi Domenic, welkom op dit forum. Ik zag al een boel info staan waar je mee uit de voeten kunt, wens je veel succes met je zoektocht en we zien het resultaat wel verschijnen op het forum :+1:

Dank allen voor de reacties! Hier kan ik zeker wat mee. Ik hoop snel een mooi horloge te vinden en zal uiteraard het resultaat delen

Even 100 euro erbij. Beter gaat het niet worden. Lederen band geen probleem. Rubberen band geen probleem. Sailcloth band geen probleem. Nato geen probleem.

2 likes

:thinking:

9 likes

De Omega x Swatch Moonswatches zijn geen fashion watch. Er kan een leren band op een je hebt ook twee zwarte versies.