Orient only

Ik kon geen Orient only topic vinden dus bij deze :joy:
Na eerder een Bambino, een Somes en een Millenium gehad te hebben, kwam afgelopen week deze dresser binnen.
Wat mij betreft een van de mooiste OS dressers. De power reserve is wat minder aanwezig dan bij de meeste Orient modellen en dat is voor mij een plus.
Het horloge heeft een mooie maat, 37.5 mm en is voorzien van een handwinder en een domed glaasje.
Enkele fotoā€™s:

Nu maar zien of dit een blijver is gezien de concurrentie van mijn Orion. :wink:

59 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Een mooi klokje, maar vind de wijzers iets te kort zoals dat bij de meeste Orient horloges het geval is.

1 like

Prachtig horloge van dit (volgens mij) ondergewaardeerde merk. Zal de lijst binnenkort aanvullen :wink:

2 likes

Goed idee!! Heb zelf nog geen Orient in mijn verzameling, maar staat wel op mijn lijstje :sunglasses:

Mooi topic om te volgen en ideeƫn op te doen!

1 like

Prachtig! De band ziet er wat plastic-y uit op de fotoā€™s, hoe is 'ie in het echt?

1 like

Dank, de band is niet al te best :slight_smile:

https://www.instagram.com/p/BPe1GzghFle/?taken-by=handavinci

ik heb er eentje gehad. Verkocht voor 3 keer mijn prijs, maar helaas is deze nergens meer te vinden.

13 likes

De Daydate Champagne (oude foto)


Gr.Wander

7 likes

De long gones

20 likes
17 likes

Recent aangeschaft: een Bambino. Ik vind hem super mooi!

16 likes

Schitterende Oriƫnt Star zeg

3 likes

Dat dit topic er nog niet was? :thinking: Ik vind jouw model mischien wel de mooiste Orient die ik ooit gezien heb. Echt gruwelijk hoor :ok_hand:

2 likes


Oriƫnt Mako XL ( blijver )
Oriƫnt Mako USA2016 ( standaard met saffier )
Oriƫnt Star Retrograde ( op after market lederen band )
Oriƫnt Constellation GMT ( op after market lederen band )

9 likes

Sow ā€¦ ik dacht eigenlijk hetzelfde

1 like

Mijn Bambino

12 likes

Quartzā€¦(nog op wintertijdšŸ˜)

En nog Ć©Ć©nā€¦

11 likes

Moet helaas nog een paar weken wachten op mijn bambino gen2 versie 3. Ben zeer benieuwd, mijn eerste Oriƫnt en dresswatch!!!

16 likes

Mooi! Heeft ie nou verdiept liggende indexen, of zie ik dat verkeerd?

Update: was eigenlijk een reactie op de eerste post, van @merl

Dat dit topic er nog niet wasšŸ˜®
Ik ben erg blij met deze, hier, nu, zo aan de ontbijttafelšŸ˜„

4 likes