advies horloge verloofde

1 like

Ik raad het je echt af, als ze het niks vindt hebben jullie allebei een k gevoel. Been there, done that…

1 like

Iets boven budget maar lijkt me wel een kanshebber…

https://www.hamiltonwatch.com/nl-be/h32231140-jazzmaster-lady-quartz.html

8 likes

:wink:

Ik heb mijn partner een tijdje terug een “vintage” Seiko Tank gegeven… Een 5Y30-5360 om precies te zijn.

Ze heeft niet veel met horloges en draagt dagelijks eigenlijk altijd haar Polar. Toch leuk als ze af en toe eens wat afwisseling heeft als de gelegenheid erom vraagt… En héél af en toe heb ik hem wel eens een dagje om. :sunglasses:

Mijn vriendin heeft deze in het groen. Wel de 40/41mm

1 like

Mijn vrouw heeft deze van mij gekregen…

Maar ze draagt liever deze:

2 likes

Vrouwen zijn moeilijk man …
(Helemaal als ze 7 maanden zwanger zijn)
Buiten het feit om dat ze normaal al niet kan kiezen is het zo hoe meer keuze hoe moeilijker het word.
Dus ik zou niet te veel winkels langs gaan
De mijne vind het ook al snel te duur terwijl ik dan wat moois wil geven.
Ik zie veel mooie modellen van meedenkers maar eigelijk niets op leer.
Ik zou beetje subtiel aftasten wat voor haar het beste geschikt is zware metalen band leer of iets anders en dan zelf iets kiezen jij kent haar het beste… en dat je moeite doet en het uit je hart komt zal ze zeker waarderen ook als ze het niet mooi vind .
Iig succes…

Ik sluit mij aan bij de suggestie om leuk samen te gaan winkelen. Seiko heeft iig ook wat leuke opties in hun Cocktail Time reeks:

SRE007J1

SRP841J1

4 likes

Ja, zij durft niet te zeggen dat het niks is en jij ziet dat ze het niks vind. Awkward :stuck_out_tongue_winking_eye:

Precies dat.:grimacing:

Denk dat dit een hele mooie optie is. Dan heb ik in ieder geval een doel naar welke winkel ik met haar ga​:+1::grin: thanks

Ja, dat is het …ik wil niet dat ze de prijzen ziet want dan zegt ze nee is veel te duur. en als je niets voor ze koopt is het ook niet goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Tag heuer🤩

1 like

Mocht je dat willen dan even de outlet in de gaten houden. Liggen regelmatig leuke Aquaracers (en andere modellen) voor dames. Alleen wel wat ander budget natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vrouwen en horloges, lastig.
Iets minder romantisch maar ik heb haar er eentje laten uitzoeken bij de juwelier.
Deze past mooi bij haar zwarte jurkje. :sweat_smile:

2 likes

Dan zoek je ze op op Chrono24, en koopt ze van een of andere Duitse/Italiaanse dealer voor 20-40% onder adviesprijs. Nederlandse romantiek

1 like

Gooi je budget iets omhoog en koop een ring met edelsteen :grin:

Tag heuer is mijn merk… hoeven niet alles te delen he :grin:

2 likes

Ring voor trouwen kost me al een rib :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like