advies horloge verloofde

Hallo allemaal,

als ik ergens geen idee van heb is het horloges voor vrouwen. Waar ga je dan heen? het horlogeforum natuurlijk.
Mijn verloofde en ik hebben een bewogen jaar achter de rug van huis verbouwen tot ons eerste kind. Nooit heeft ze iets nodig, altijd tevreden. Nu wil ik haar graag in het zonnetje zetten. Ik heb een budget van om en rond de 500 euro. Geen extreem hoog budget i know, maar degene die verbouwd hebben snappen wel waar het geld is gebleven.
Wat zijn de best value for money horloges in deze categorie denken jullie ?

alvast vriendelijk bedankt voor het meedenken !

10 likes

Citizen

1 like

Heel eerlijk, het is hoe dan ook toch best wat geld. Informeer eerst eens voorzichtig of ze wel zit te wachten op een horloge. En of ze dan niet liever een Smartwatch heeft…

12 likes

tissot 35mm prx

10 likes

ja, haar kennende zou ze het niet toelaten als ik erover begon daarom wil ik haar verrassen :stuck_out_tongue:

2 likes

Heb je wel een idee over de kleur bijvoorbeeld?

Even €55.00 door sparen.
Certina DS.
Prachtig horloge voor een vlotte dame.

13 likes

Misschien zit er iets tussen deze Longines aanbiedingen bij de outlet Roermond (niet zo ver van Limburg waarschijnlijk)?

Longines XL Promotion August 2023.pdf (533,5 KB)

Volgens mij is dat niet het beste selectie criterium om een horloge uit te zoeken voor je verloofde.
Maar sowieso zou ik haar zelf laten kiezen, maak er een leuk dagje uit van en bekijk wat verschillende merken/types.

3 likes

Hier sluit ik me graag bij aan, wij kennen haar smaak niet. en een horloge is toch persoonlijk.

1 like

Leuke seiko automaat van 34.5mm. Deze is van mijn vriendin. Past mooi binnen budget!

10 likes

Inderdaad is Certina een goede tip. Kijk ook eens naar Tissot en naar Timex. Succes met de zoektocht. Goed idee :+1:t2:

1 like

Lucky her.

Tissot Seastar 36mm. Mooie horloges, goeie prijs-kwaliteit, quartz dus grab and go, 36mm en charmant om de pols, met makkelijk verwisselbaar bandjes systeem.

Ik heb zelf de witte met extra band en ben aangenaam verrast.

4 likes

leuke horloges dit hoor , dankjewel

1 like

bedankt voor de tip, tissot is een heel mooi merk. misschien is een quartz beter voor haar, dat gedoe met automatische horloges vind ze niks denk ik :stuck_out_tongue:

2 likes

Heb je een idee welke maat en kleur ze zou willen?

ze houdt wel van een beetje kleur, blauw is haar lievelingskleur.
niet te groot, ze heeft smalle polsen. haar laatste horloge was geloof ik 30mm :stuck_out_tongue:
niet groter als 35/36mm denk ik …

prachtig, welke maat is dat ?

ik denk dat dit wellicht toch de beste tip is ja, ik zou zelf ook niet blij worden als iemand kwam aanzetten met een knalgeel 44mm horloge. als je ‘zoveel’ geld uitgeeft moet het ook naar haar smaak zijn. gelijk heb je .

1 like

Veel plezier met shoppen dan :rofl:

1 like