Advies horloge voor een student & voorstellen

Goede tip van tjeerd , neus vooral hier veel rond :wink:

Onderhandelen moet je zeker doen , je kan vaak een kleine korting bedingen.
Gewoon netjes een aanbod doen , en niet proberen met… wat is uw laagste prijs.
Het verschil in service kan groot zijn , ligt ook aan welke grijze dealer je treft , in verwegistan of net over de grens?
maar een horloge van 3K zou ik fijn bij een AD halen.

Vooral cash betalen wil nog wel eens helpen :smile:

Bedankt!
WOW, ik had geen idee dat ze zolang mee zouden gaan. En uit 1920 nog wel! Ik dacht dat 50 jaar een beetje het maximale zou zijn. Wat knap dat ze dat kunnen maken. Wanneer we over periodiek praten is dit eens per jaar?

Een Rolex loopt makkelijk 10 a 15 jaar :sweat_smile: dan een service beurtje
Zoals HorloG precies zegt , ze overleven jouw waarschijnlijk :slight_smile:

Bedankt, heb jij enig idee waar ik de echte list prijzen kan vinden van Tudor? Ik was eigenlijk van plan om het horloge in Nederland te kopen. Bedankt voor de tip van het contante betalen.

even googlen.

Kijk even bij 10past10.com

1 like

Een laatste tip nog.
Voor 3K kan je echt heel mooie horloges kopen , NOS , of jong gebruikt , je hebt veel keus.
Laat het rustig bezinken , zoek veel rond , en lekker veel passen bij AD.

Er is zoveel moois in de horloge wereld , dat zal je op dit forum zeker zien , en je bent in goede handen hier!

1 like

Dat merk ik! Bedankt voor je hulp. Als je andere opties hebt die zeker het overwegen waard zijn, schroom niet.
Chrono 24 is een goede site om prijzen te vinden denk ik he? Komt dit in juweliers ook een beetje overeen?

chrono24 is perfect om een beeld te krijgen , je vind daar ook veel leuke grijze dealers en juweliers.
Ik kocht mijn tag heuer aan de hand van een adv op 24chrono , en bestelde hem na telefonisch contact rechtstreeks bij die winkel.

andere opties… :sweat_smile: , veel googlen… vind je iets , vraag je hier gewoon om ervaringen

een topic zonder fotos …

Welkom Norse,
21 jaar is te jong voor een datejust.

Een Speedy daarentegen is een mooie keus.
En je kan er nog heel lang mee voort.
Koop er dan voor ca. 300 euro een Seiko diver beater naast.

Grt.

2 likes

http://cdn2.chrono24.com/images/uhren/images_37/s1/4261137_xxl.jpg?v=1

Tag heuer calibre 5 , hier zijn heel veel leuke modellen van uitgebracht , en hou je zomaar 1000 a 1500 in je zak.

Maar een speedy (omega speedmaster) moet je echt in je achterhoofd houden :kissing_smiling_eyes:

Ik ben een liefhebber maar geen kenner dus ik zeg gewoon welkom op dit forum :smile::+1:

1 like

…en daar sluit ik me bij aan. Welkom en veel plezier op dit forum en met je nieuwe aanschaf straks.

Welkom hier! Gewoon veel meelezen hier zou ik zeggen en ga inderdaad eens bij Gassan langs. Daar kan je de Black Bay zonder problemen even proberen. Je kan ook bij Amsterdam watchcompany binnen stappen voor de vintage Datejust. Gewoon proberen en lezen, dan kom je er vanzelf wel uit!

Veel plezier! :wink:

Ik had laatst ook een black bay blue, datejust en onderstaande op mn shortlist staan. Het moge duidelijk zijn welke heeft gewonnen:

Toch iets netter als een black bay, maar weer niet zo klassiek als een datejust en nieuw niet te vergeten :slight_smile:

3 likes

Een van de mooiste !!!
Maar met alles respect voor Ko, op zijn orginele band het mooist.

Welkom keuze genoeg. Kijk eerst nog eens rond voordat je een horloge koopt van zoon bedrag.

1 like

Welkom, het advies is al vele malen gegevens; neus lekker rond voordat je beslist. Er is een schat van informatie hier op het forum aanwezig.

Je gaat een drie-jarige Master doen? Welke richting?

Kijk anders even op deze ste, veel kwalitatieve beetje “jonge” horloges
met veel reviews.

http://www.ablogtowatch.com/all-articles/

Bedankt voor alle reacties! Er zijn mooie suggesties gedaan maar ik blijf of bij de Black Bay of een Datejust. De tudor Style blijft ook nog door mijn hoofd rondspoken. Heeft iemand enig idee wanneer deze uitkomt en wat deze gaat kosten? Dan heb ik het over degene met de fluted bezel.