…en daar sluit ik me bij aan. Welkom en veel plezier op dit forum en met je nieuwe aanschaf straks.
Welkom hier! Gewoon veel meelezen hier zou ik zeggen en ga inderdaad eens bij Gassan langs. Daar kan je de Black Bay zonder problemen even proberen. Je kan ook bij Amsterdam watchcompany binnen stappen voor de vintage Datejust. Gewoon proberen en lezen, dan kom je er vanzelf wel uit!
Veel plezier!
Ik had laatst ook een black bay blue, datejust en onderstaande op mn shortlist staan. Het moge duidelijk zijn welke heeft gewonnen:
Toch iets netter als een black bay, maar weer niet zo klassiek als een datejust en nieuw niet te vergeten
Een van de mooiste !!!
Maar met alles respect voor Ko, op zijn orginele band het mooist.
Welkom keuze genoeg. Kijk eerst nog eens rond voordat je een horloge koopt van zoon bedrag.
Welkom, het advies is al vele malen gegevens; neus lekker rond voordat je beslist. Er is een schat van informatie hier op het forum aanwezig.
Je gaat een drie-jarige Master doen? Welke richting?
Kijk anders even op deze ste, veel kwalitatieve beetje “jonge” horloges
met veel reviews.
Bedankt voor alle reacties! Er zijn mooie suggesties gedaan maar ik blijf of bij de Black Bay of een Datejust. De tudor Style blijft ook nog door mijn hoofd rondspoken. Heeft iemand enig idee wanneer deze uitkomt en wat deze gaat kosten? Dan heb ik het over degene met de fluted bezel.