Advies horloge witte wijzerplaat

Hoi,

Ik ben weer eens aan kijken naar een aanwinst voor de collectie. Nu wil ik graag een Sportief tijdloos horloge met een witte wijzerplaat, Panda mag ook…(maar dan overwegend wit) Als het kan ook nog eens een chronograaf… Maar dat is geen must. Merken die me aanspreken zijn Tudor, rolex, zenith,Jaeger-LeCoultre en Omega… (evt breitling en Heuer als ze niet te schreeuwerig zijn)… Het mag nieuw maar ook vintage is een optie. Band maakt niet zo veel uit. (wil er zelf een bruin of grijze leren band op zetten) De kast het liefst gewoon staal (geen goud).
Budget ergens tussen de 1500,- en de 3000,-

Wie kan me van adviezen tips voor zien…

Edit: zie nu dat in de openingspost meer info is torgevoegd. Deze turn-o-graph gaat niet lukken voor €3000,-

8 likes

1500 tot 3000?

nee dat vrees is ook niet… Maar wat een mooi horloge :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Van de meeste genoemde merken zal je geen witte chrono vinden voor die prijs, denk ik.

Zo die is mooi zeg…potverdrie :heart_eyes::ok_hand:

Leuk draadje dit…ik ben benieuwd waar men allemaal mee gaat komen…

:+1:

?

Heb je toevallig een linkje van het horloge? kan hem zo snel niet vinden op de site van rolex

Iwc mark xv gadebusch uit 2000 in 50 stuks.
Knapste versie als je het mij vraagt.

:+1:

Succes! :wink:

2 likes

De 1887 (links) zou we moete lukken voor 3000 euro

2 likes

Het hoeft ook niet perse een chronograaf te zijn… en als ik iets supers zie wat buiten het budget valt zal ik even moeten doorsparen!

Wat vindt je hiervan?

1 like

hoe stom het ook klinkt maar Hamilton als merk doet me niets…(kan ook niet uitleggen waarom en wat ook niet weg neemt dat het een mooi horloge is) Daarnaast vind ik 44mm ook aan de ruime kant.

Ok, duidelijk.

1 like

Ze worden niet meer gemaakt. In 2011 is de turn-o-graph uit productie genomen.

Stukje leesvoer voor de geintereseerden:

2 likes

Jean Richard Terrascope wellicht

2 likes

Waren die niet failliet? Dan kan je ze natuurlijk nog van chrono halen maar toch.

6 likes