Advies horlogeband Zenith

Beste HF leden dank voor het lezen alvast.
Ik loop tegen het volgende aan.
Recentelijk in het bezit gekomen van een prachtige Zenith Port Royal Open Concept maar helaas zit er een niet orginele horlogeband op van 22 mm terwijl er volgens mij een 23mm op moet met aan de vouwsluiting 18mm. Al aardig wat lopen googlen maar er is erg weing aanbod in 23 mm /18mm. Iemand nog een tip ?

Dank

Nathan

1 like

Gewoon custom laten maken.

3 likes

Dag Nathan

Genoeg opties, vanaf €40 ga je al custom vinden.

2 likes

En waar ga je dat vinden? :smiley:

1 like

Ko-banden hier op het forum bvb

Of Tunsleather via Etsy.

1 like

Inderdaad gewoon eentje op maat laten maken, beetje zoeken op horlogeforum(s) en je vind ze vanzelf.

1 like

Ik laat alles bij Jacobstraps maken in Spanje, bevalt goed voor custom banden maar wel wat duurder en lang wachten :slight_smile:

Dank voor de reacties maar hoopte gewoon een band via internet te kunnen bestellen.
Custom is een optie maar vind de meeste er wat grof uit zien.
Begrijp dat Bulang nog wat heeft in 23mm

Wellicht hier wat te vinden: https://www.watch-band-center.com/shop-watchstrap.html

Anders bij delugs, lijkt mij dezelfde maat als een Cartier tank xl, anders daar even op zoeken.

Plaatje van het horloge voor de sfeer?

1 like

Misschien even direkt bij Zenith kijken… is tenslotte een Zenith!

1 like

Al gekeken bij Zenith en alleen banden beschikbaar voor de nieuwe modellen.

voor de sfeer
Bandje moet op de titanium vouwsluiting kunnen 18mm
die Cartier tank xl zou moeten passen, keuze stress bij Bulang hebben ze ook 2 a 3 23/18 banden.
Iemand ervaring met de leren banden van Bulang?

niet goedkoop, maar wel mooie kwaliteit en comfortabel.

1 like

Dank voor de info. @wymie gaf een goede tip bij delugs. Veel banden ( Cartier ) met 23/18 dus daar kom ik wel uit. Bulang is toch wat beperkt in het aanbod 23/18

1 like