Haha, ja ik wil toch proberen een max. van 6 aan te houden.
Op die manier hou je denk ik ook je collectie leuk en fris als je jezelf een max. geeft. Dan moet je weer je collectie gaan herbekijken en zien welke wel of geen plaats hoeft te maken voor een nieuwe die je op het oog hebt.
En als je daar dan een paar kussentje in doet van 60mm… krijg je best een leuk resultaat… zo liggen ze er al een tijdje bij in mij in de kast, en dat met stof valt heel erg mee!
Oké, lockdown enzo… dus had 2 weekjes geleden een oude foto geplaatst, keek terug en dacht; dat moet toch nog iets beter kunnen… beetje klussen en zie hier het resultaat:
Stap 2: pak de losse stukken hout in als een cadeautje met het velours… is even gedoe, maar bij het laatste blokje ben je een expert. En snij uiteindelijk de overtollige stukken velours af.
Stap 3: zaag de alu plaat op maat… gat boren, decoupeerzaag er in en dan per gat uitzagen. Ook weer bedekken met velours. (Foto’s zijn van een proefstukje, uiteraard de hele plaat bedekken.)
Stap 4: Alles in elkaar zetten, en vastlijmen. Plaat er bovenop, ook vastlijmen. De truc is hier om geen lijm op het velours te krijgen… eventueel nog wat vilt voor onder de watchpillows.
Nice! Thanks voor het delen.
Ik zie nu pas dat het een plaat is die er bovenop ligt, ik dacht dat het heel dik schuim was waar je die gaten uit had gesneden
Ja, heb ik ook nog overwogen, maar is toch minder strak denk ik. Overigens kan die plaat bovenop ook wel met hardboard/karton oid… wellicht is die alu plaat een beetje overkill. Good luck!!