Halios.
@myfriendscallmeKC heb jij een mooie foto van je Halios?
Jep. Best een tof model, mooie band ook. Die standaard plaatjes zoals jij plaatste doen het model geen goed trouwens
Ik had turquoise in m’n hoofd, maar het is vooral groen.
Zolang het de squale maar niet wordt
Jep! Vind ze erg leuk, maar momenteel niet helemaal wat ik zoek.
Dus dat. Daarom had het mijn interesse totaal niet gewekt, maar die macro foto’s van @Knutselkoning hebben wel mijn interesse gewekt. Die groene vind ik overigens ook wel erg leuk.
Haha nu ben ik wel benieuwd wat de reden is waarom het volgens jou geen squale moet worden
Yes alleen je moet wel lang wachten. Dat geduld kan ik vaak niet opbrengen hahaha.
Ah, natuurlijk. Enig idee hoelang de wachttijden zijn?
Nee niet helemaal, maar ik dacht dat toen de laatste keer besteld kon worden, ze verwachten dat ze rond september kunnen leveren? Het was geloof ik iets van een half jaar. Kan ook zijn dat dat met de Watermel0n series was.
Saai en vindt hem vergeleken met de andere niet zomers en ook niet “vrolijk gekleurd”
Mee eens. Vergeleken met de rest is die saai, maar wel super toolish.
Wellicht dat ik de Squale moet verplaatsen als ik een zoektocht ga doen naar mijn ultieme toolwatch
Tot nu toe heb ik de 1521 militaire wel altijd meegenomen in mijn overwegingen als ik op zoek ging naar een nieuw horloge, want ik blijf hem super gaaf vinden. Dus vandaar dat deze “verdwaalde gast” ook weer tussen het lijstje van de zomerknallers staat
Tuurlijk. Naast de Snoopy is het een van mijn meest vrolijke horloges. Ik draag deze vaak tijdens brainstorm sessies. Afwerking is fenomenaal.