Topadvies!
Mag het ook goedkoper? Ik zelf vind de Clemance Munro Ridgeline wel heel vrolijk. En kan ook heel goed met een andere strap.
En anders is hij er ook in het geel
Hou je nog zomaar bijna €1000,- over voor als je iets anders leuks tegenkomt!
Ik kan iedereen de 1521 aanraden, ook als je kleinere polsen hebt. Heb echter op de vulcain gestemd, wat zijn dat gave dingen zeg!! Een Squale pik je daarna op in het blauw tegen een mooi prijsje.
Uiteindelijk is het advies je budget wat op te rekken en voor een vulcain EN een Squale gaan
Oooh dit vind ik wel een hele leuke tip! Deze ga ik even op de wishlist zetten en heb me ook ingeschreven wanneer die weer besteld kan worden.
Erg leuk ding maar vind 'm wel erg sterk naar explorer “hommage” ruiken. Maar ik ken het hele ding niet en misschien sla ik ergens volledig de plank mis…
Ik zie wel leukere spullen dan Nomos. Misschien wel minder fraai afgewerkt, maar qua design vind ik Nomos persoonlijk weinig aan
Dit zijn voor mij wel meteen de 2 die ook op mijn lijstje (zouden) staan.
De king Seiko bovenaan. De oudere SJE083 specifiek, maar dat is dan weer iets meer een dress watch.
En bij de CW vraag ik me af hoe die maten vallen. 36mm lijkt wat aan de kleine kant, maar 40mm is zeker weer te groot met die geïntegreerde bracelet.
Uit het lijstje van JuKo zou ik zeker voor de Nomos gaan!
Voorheen begreep ik het ook niet helemaal, maar het contrast van het rustige simpele design van de kast spreekt met de kleurrijke wijzerplaat mij wel aan. Een open case back is wel een must met een Nomos, want dat uurwerk is echt een feestje om naar te kijken.
@JMD ik heb zelf nog nooit een Yema gehad, maar ze spreken me wel altijd aan. Die Fransen kunnen best mooie horloges maken. Baltic is ook zo’n merk wat me blijft trekken. Maar op een of andere manier halen ze nooit de eindstreep. Zeker weten doe ik het niet, maar dit zijn van die merken die ik graag eerst eens zou willen passen en dan volledig overtuigd ben.
Squale 1521 Azzurro gepolijst natuurlijk.
De militaire is onzin.
Anders op de tweede plaats de Nomos. Misschien nog eens een Farer Lander IV.
Doxa en Vulcain zou ik niet overwegen, dan liever een Aquastar.
Ik kan de koffie aanzetten. Je bent welkom. Baltic, Nomos, Serica, Yema en Farer allemaal in huis hier.
Doxa
Het was maar een ideetje
Wel een goed ideetje!
Je hebt wel een zaadje geplant hahaha.
Slecht segment natuurlijk qua waardebehoud. Het blauwe gedeelte helpt je dan.
En nog een tip, compleet andere stijl, die je niet zoekt (omdat je nog niet weet dat je die nodig hebt)
Daar ga je veel fotografie plezier aan beleven. En kun je alle kleuren van banden op kwijt.
fantastische zin dit
Deze zijn inderdaad van de optielijst verdwenen. Doxa blijf ik gaaf vinden, maar dan moet je toch wel echt voor een 300(T) gaan. Wellicht een andere keer.
Vulcain is leuk, maar ik verwacht dat ik er toch wat sneller op uitgegekeken ben en zou dan liever weer een Oris Divers 65 willen.
Ik heb inmiddels een keuze kunnen maken. Deal is ook 99% rond. Alleen nog ophalen hahaha. Dus… binnenkort meer
JAaaaaa leuk!!
Teasertje???
KLM