Hallo!
I need your advice, en al zeker die van de modders/horlogemakers onder ons. Ik zoek een 21mm bracelet maar die zijn dus praktisch overal uitverkocht. Het is voor op mijn victorinox inox. Er is echter nog 1 optie. De miltat versie kopen voor een seiko tuna. Die zijn 21,5mm. Vanwege het feit dat dit staal is gaat dit obviously niet passen, MAARRRRR, zou ik die alsnog bestellen en de ijzervijl ertegen zetten zodat ik hem ertussen krijg?
Alvast bedankt!
Ja, id hoop dat iemand er eentje te koop heeft?
Gaat niet werken,want als de eerste 2 of 3 schakels na de endlink ook 21,5mm zijn ,moet je ook die afvijlen ander ziet het er niet uit en wordt het een zooitje.
Voordat Ko bandenbaas werd op het forum was hij ijzervlechter. Misschien kan hij de twee roepingen voor je combineren?
3 likes
Kan je niet een AD bellen of binnenlopen of zij iets kunnen regelen?
Dat gaat, de originele band staat te koop voor 250 euro. Vind ik serieus over the top voor zo n band.
Nee lekker met een ijzervijl je band vernaggelen omdat je wilt besparen 
250 euro voor een goede band is toch nog te overzien? Betere prijzen dan andere merken voeren…
4 likes
Bij: http://herman-lyppens.nl
Heb ik een nieuwe gekocht voor een i.n.o.x. voor 115 uros. Gewoon ff daar heen bellen. Zo heb ik het toen gedaan iig