Advies ivm horlogewinders

Hallo,

Kan iemand van jullie misschien advies geven ivm een horlogewinder voor privé gebruik, dus voor 1 of 2 horloges geschikt, ik bedoel dan prijs/kwaliteit een goed toestel, dat niet teveel kabaal maakt, en liefst op het net aangesloten kan worden.

Alvast bedankt voor de eventuele medewerking.

Stephan

Gebruik even de zoekfunctie Stephan, er is al vaak over geschreven. Als je daarna nog vragen hebt… maar dat kan ik mij niet voorstellen :smiley:

Stephan,

kijk even bij www.mte-motors.de

Ik heb daar zelf 2 winders (ieder voor twee horloges) gekocht. Op batterij en lichtnet. probleemloos. Ik dacht dat ik ongeveer 110 euro per stuk heb betaald. Ze zijn ook bij diverse winkels in Nederland te koop. MTE kan je een lijst van detaillisten geven.
Succes

RHV

PS.

let op: niet alle horloges doen het op winders.

Er loopt momenteel een discussie over een Seiko horloge de SLQ01. Ik heb zelf ook zo’n horloge, maar die wordt door deze winder NIET opgewonden en dit heb ik gemeld bij MTE.

RHV Schreef:

Stephan,

let op: niet alle horloges doen het op winders.

Er loopt momenteel een discussie over een Seiko
horloge de SLQ01. Ik heb zelf ook zo’n horloge,
maar die wordt door deze winder NIET opgewonden en
dit heb ik gemeld bij MTE.

Hoe weet je of een bepaald horloge het wel of niet doet op de een winder?
Is dat alleen achteraf?

even contact opnemen via de website van MTE. denk ook aan links - en rechtsdraaiende winders (en horloges die alleen maar links of naar rechts worden opgewonden)

Beste Stephan,

Wij van kish hebben al geruime tijd ervaring in het verkopen van Watchwinders momenteel hebben we zo’n 20 a 30 soorten direct uitvoorraad leverbaar.

We zouden u van dienst moeten en kunnen zijn.
Indien u meer van ons wilt weten neem dan even contact met ons op wij geven u graag advies.

U kunt bellen met ons of voor de modellen gaat u naar onze website Kish.nl

Met vriendelijke groet,
Rogier Koershuis